סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

גודזילה נגד קונג (2021) Godzilla vs. Kong

גודזילה נגד קונג הוא סיפור המשך לסרטי גודזילה וקינג קונג של העשורים האחרונים והפעם נוצר מאבק אדירים בין הטיטאנים גודזילה וקינג קונג והאנשים בכדור הארץ נמצאים בתווך. הסרט מציג המשך של הסיפורים הקודמים שבהם גם גודזילה וגם קינג קונג נתפסים כמצילי האנושות ובני האדם מקבלים אותם כטיטאנים שומרים, אבל גודזילה לפתע עולה חזרה אל פני השטח ומתחיל להרוס כל מיני מקומות מסויימים ולוקח זמן עד שכמה אנשים מתחילים לעשות את הקישורים הנכונים ומתחילים להרכיב את הפאזל של מה באמת הולך כאן. ואז יש תאגיד שמחליט ליצור מגה-רובוט שיעמוד כנגד גודזילה ואחרים מביאים את קינג קונג נגדו שיעמוד על משמר האנושות. בקיצור תוהו ובוהו עצום בכל מיני מקומות בעולם.

בסרט גודזילה נגד קונג האגדות מתנגשות. בעוד היריבים המיתולוגיים הללו נפגשים בקרב מרהיב במשך מאות שנים, וגורל העולם תלוי באיזון. קונג ומגיניו יוצאים למסע מסוכן למציאת ביתם האמיתי. לצדם ג’יה, יתומה צעירה שאיתה גורילה הענק יצר קשר ייחודי וחזק. אבל הם מוצאים את עצמם במפתיע בדרכה של גודזילה זועמת שמשמידה את כל מה שבדרכה. ההתנגשות האפית בין שני הטיטאנים שנוצרה על ידי כוחות בלתי נראים היא רק תחילתה של התעלומה הטמונה עמוק בליבת כדור הארץ.

גודזילה נגד קונג לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

אחרי הסרט הקודם של “גודזילה: מלך המפלצות” משנת 2019 (Godzilla: King of the Monsters) שהיה מעניין אבל לא כל כך התרגשתי ממנו הגעתי אל הסרט הזה בציפיות נמוכות. אמנם הדירוג שלו הוא הגבוה ביותר מבין סרטי גודזילה ומספר 2 מבין סרטי קינג קונג בכל זאת לא הייתי בטוח. אבל ראיתי חלק מטריילר וזה קרץ לי אז הלכתי על זה.
סרט אסונות כיפי, עם קטעים מעניינים, עם כמה דברים מד”ביים מדהימים והרבה רגעים קולוסאליים. מה עוד שרואים שם את הונג קונג שלא מזמן חזרתי משם וזה היה כיף להכיר.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט הזה טוב בהרבה מסרטי גודזילה וקונג אחרים וזה שיפור משמעותי ביחס שלי אישית אל הדמויות האלו. יש שם גם דמיון לסרטי “פסיפיק רים” (Pacific Rim) שבהם האנושות מתמודדת עם מפלצות ענקיות בעולם עתידני. ויש גם דמיון לסרט “פרא” משנת 2018 (Rampage) שמספר על גורילה ענקית שמחפשת מקום לקרוא לו בית.

המסר של הסרט

בני אדם ובעלי חיים שיוצאים להצלת העולם.

הדירוג שלי

גודזילה נגד קונג זה סרט מפלצות עשוי טוב, מעניין, עם הרבה פעלולים ורגעי אסונות קולוסאליים.
7 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version