סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אקו בומרס (2020) Echo Boomers

הסרט אקו בומרס מבוסס על סיפור אמיתי, על חמישה בוגרי מכללות בארה”ב שלא מוצאים את עצמם בחברה האמריקאית הכלכלית ומחפשים דרך להתעשר בקלות. מדובר על בחור צעיר שסיים את מכסת לימודיו ויוצא למעגל העבודה אך נתקל שוב ושוב בבעיות של שכר נמוך, של אי התאמה מקצועית ושל התחלה בתחתית הריבוד החברתי, עד שיום אחד בן דוד שלו מזמין אותו לעיר הגדולה (שיקאגו) שבה הוא מצא דרך להתפרנס ורוצה לסדר לו עבודה.

אקו בומרס לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

העבודה היא בעצם להיות חלק מחבורה של צעירים שמקבלים כתובת של אחד מהעשירים בפרוורים ויוצאים להחרים לו את רכושו ולהעביר את זה למוכר אומנות גנובה. מה שמניע אותם הוא שיראו שהם יוצאים נגד המערכת הרקובה של הכלכלה בסגנון של FTS (לדפוק את המערכת) וברצון להתעשרות מהירה על חשבון עשירים שכל הכסף נמצא אצלם.
הסרט מציג ציזה כואבת של אחת הבעיות המשמעותיות בעולם של היום שבו אנשים רוצים למצוא דרך להתעשר במהירות ומאמינים שהכל קיים בשבילם וממולם עשירים ששומרים על המעמד שלהם בראוותנות ושחצנות ורק מחזיקים את ההון אצלם.
אגב, השחקן הראשי הוא פטריק בנו של ארנולד שוורצנגר שמשחק בצורה לא רעה בכלל.

בהשוואה לסרטים אחרים

בזמן האחרון צפיתי בכמה סרטים על בני נוער וסטודנטים שמדברים על הקשיים של הנוער ושל אנשים שמתבגרים ומתקשים להתברג בחברה ה”נורמלית” שרודפת אחרי הכסף. הסרט דומה קצת לסרט “טייקרס” משנת 2010 (Takers) שמספר על חבורת שודדי בנקים שרוצים רק לעשות מכה ולהתעשר במהירות.

הדירוג שלי

כי זה סרט פשע מעניין מעורר מחשבות על המצב העגום של העולם.
18+ (אלימות וונדליזם עם משמעויות אנטי-חברתיות)
6 מתוך 10 בסולם שלי

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version