סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מובי דיק (2011) Moby Dick

מובי דיק, הסיפור הקלאסי של הרמן מלוויל מתעורר לחיים בעיבוד המתח החדש הזה. תכירו את ספינת ציד לווייתנים בפיקודו של קפטן אחאב . זהו גבר אובססיבי לנקום בחיה המאיימת, מובי דיק, שגנב את חייו של צוותו לשעבר וממשיך לרדוף אותו.

הסרט לוקח את הצופים למסע אפי, במים העמוקים ביותר של האוקיינוס, במרדף אחר הלווייתן הלבן האגדי. המאבק בין אדם לחיה הופך לאפוקליפטי. מי ינצח?

מובי דיק לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט מובי דיק

הסרט הוא עיבוד נאמן למדי לרומן בעל אותו השם, “מובי דיק” משמר את הדיאלוג הפיוטי מהרומן של הרמן מלוויל ומציג את האובססיה המטורפת והשטנית של קפטן אחאב להרוג את הלוויתן הלבן במאבק שאיתו איבד רגל. האופן בו מתפתחת הפעולה מפתחת בהדרגה את שיגעונו של הימאי, שכמו חותם הסכם עם השטן כדי להשיג את מטרתו. בהדרגה, רוב הצוות נלכד בשעה זו של טירוף, כולל בן הזוג השני סטארבק שגם הוא נראה דיבוק בסופו של דבר, חותם את גורלו.
מנקודת מבט אמנותית, מובי דיק הוא סרט עשוי היטב, עם אפקטים מיוחדים שנראים אמיתיים במיוחד גם היום ועם הופעה יוצאת דופן של גרגורי פאק בתפקיד קפטן אחאב. בלי להיות ממוחשב, האפקטים המיוחדים באמת מרשימים, והמפלצת נראית חיה בקרב עם ציידי הלווייתנים.

הסרט מציג בהדרגה את הסכסוך ומנחה את הפעולה בטקט שכזה, עד שהצוות נראה בשלב מסוים כמו המלחים המקוללים על ספינת הרפאים “ההולנדי המעופף”. הסרט באמת מטריד, ומי שמחשיב אותו כיצירת מופת לא טועה.
יש בסרט נושא מעניין במיוחד: השאפתנות הבלתי ניתנת למדידה שלך ומקושרת לאובייקטיבי, אם לא חריגה, לפחות שההישג שלו מוגזם, יכול להרוס דברים חשובים מאוד: מבנים חומריים כמו כלים ומבנים לא חומריים כמו האמון של אנשים שהיו נותנים החיים שלהם- בשבילך ואז אולי חוזר המוטיבציה הכי חזקה בעולם: כסף.
כן, בבהלה אחריהם, אנשי אחאב מזניחים במידה מסוימת את הסיכון העצום ומרשים לעצמם להיגרר לגישה שמובילה בסופו של דבר לקונפליקט בין כוח אכזרי לשאפתנות שאין לה שיעור.

Exit mobile version