סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חברה רעה The Bad Batch (2016)

הסיפור של הסרט חברה רעה מתרחש בעתיד פוסט אפוקליפטי בטקסס, שם מתגוררת קהילת קניבלים. הסרט תואר כסיפור אהבה בין קניבל המכונה מיאמי מן לבין “האוכל” שלו. נושא הסרט מעניין ושומר על סקרנות הצופים לכל אורכו כי יש בו רגעים מרגשים של רומנטיקה למרות המקום בו מתחשים.

חברה רעה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן

 

 

הסרט החזיק אותי במתח עד לסוף. כנראה שאם הנושא היה מנוצל יותר, הוא בוודאי היה נראה אחרת אבל זה לא אומר שהוא לא שווה לראות! לא ניתן למסגר את חברה רעה בז’אנר מסוים, מכיוון שבניגוד למה שקראתי באתרים אחרים, זה לא סרט אימה, לא סרט מתח, וגם לא סרט פעולה, זה לא סיפור אהבה, אבל אף אחד לא על נקמה…  זה רק אחד מאותם סרטים ניסיוניים מחויבים, בהם הסגנון “מכה את החומר”.
חברה רעה, לא מפצה הרבה מבחינת דיאלוג, מכיוון שמדובר בעיקר בסיפור חזותי, הפרטים והמסגרות שנתפסו היטב על ידי במאי התמונות, קדימה וספרו את הסיפור יותר ממה שמילים עושות.
סוקי ווטרהאוס וג’ייסון מומואה מנהלים את צוות השחקנים, אבל הם לא שכנעו אותי הרבה. ווטרהאוס משעמם מאוד בתפקיד הראשי, ומומואה, בתפקיד הקניבל הוא שוב טיפוס. הוא מגלם כאן את אותה דמות כמו בסרטים / סדרות אחרות: האיש הקשוח, ללא רגשות, שמביט בך רע, ושלא יהסס להרוג אותך אם תרגיז אותו במשהו.
בהצלחה עם שחקני המשנה. לקיאנו ריבס (עם פאה ושפם כמו השחקנים מסרטי הפורנו של שנות ה -70) יש תפקיד לא טיפוסי למדי עבורו, וג’ים קארי נמצא בשיאו של אדם שרוף שמש מטומטם במדבר. ג’ובאני ריביסי ודייגו לונה הופיעו גם הם בקאמו.

ניתן לתאר את המפוצץ הרע במילה אחת, כלומר אקספרימנט, ניסוי שניתן להסיק מסגנון הסרט, מהתפלגותם של שחקנים פופולריים בתפקידים לא טיפוסיים, אך גם בשל פס הקול שהוא קוקטייל עם שירים ולהקות של שנות ה -90 ביניהן Ace of Base או מועדון התרבות, אך גם עם מוזיקה עכשווית. אני סקרן מה אנה לילי אמירפור תעשה בהמשך, כי בהחלט יש לה רעיונות ודמיון. למרות שמדובר בסרט נישה שמופנה במיוחד לאלו שאינם צורכים רק סרטים מסחריים, אני ממליץ עליו לצפייה, למרות שהוא הותיר אותי עם טעם מריר קל, חברה רעה הייתה הזדמנות שהוחמצה למחצה להשאיר תגובה חברתית מיוחדת.
3 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version