סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הכספת (2017) The Vault

הכספת הוא סרט פעולה והרפתקאות שמספר על חבורה של הרפתקנים, שודדי אוצרות נתפסת ותכולת האוצר שהם שלו מספינה טרופה מגיעה אל הכספת העתיקה של הבנק של ספרד. החבורה מצוותת אליה מהנדס צעיר גאון שיעזור להם לחשוב איך לפרוץ את הכספת העתיקה.

הכספת לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, הסרט דובר אנגלית וכולל תרגום לערבית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

“הכספת” הוא סרט פשע – פעולה ספרדי דובר אנגלית וספרדית, הוא מציג עלילה מותחת של תכנון שוד בנק מיוחד ומרגש. הוא מביא דמויות מסקרנות, שכל אחד אמונה על התחום שלה וביחד הם יוצרים צוות שיכול לעמוד באתגר ולנסות ולהחזיר לידיהם את האוצר שהם מצאו בלב ים.
הסרט מלא תפניות מעניינות ופתרון אתגרים של המשימות השונות שניצבות בפני החבורה וזה ממש מעניין לראות איך הם פותרים את העניינים. האירועים מתרחשים במדריד בנקודת הזמן של מונדיאל 2010 שבו ספרד השתתפה בשלבים האחרונים.
בסרט משחקים שחקנים לא כל כך מפורסמים מה שעושה אותו יותר אמיתי ומהימן, חוץ מהשחקן ליאם קונינגהאם ששיחק את דמותו של דאבוס במשחקי הכס ראיתי את הפרצופים הכל מיני סרטים לא מפורסמים. אז היה טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

יש לו דמיון לסרטי שוד בנק אחרים כמו “למצוא את סטיב מקווין” משנת 2019 (Finding Steve McQueen) שמבוסס על סיפור אמיתי על שוד הבנקים הגדול בתולדות ארה”ב. ויש גם דמיון לסרטים של “אוצר לאומי” עם ניקולס קייג’ (National Treasure) שהוא סרט הרפתקאות מעולה עם פתירת אתגרים וחידות כדי למצוא אוצר.

המסר של הסרט

אם רוצים להשיג מטרות גדולות צריך לדעות לעבוד עם אחרים.

סיכום הדירוג שלי

הכספת הוא סרט פשע ופעולה מוצלח ומהנה עם תפניות מעניינות והרפתקה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחורי הקלעים של הסרט הכספת 2021

Exit mobile version