סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

נסיך מצרים (1998) The Prince of Egypt

הסיפור של הסרט המצויר נסיך מצרים הוא בעצם הסיפור של תחילת ספר שמות בתורה, שמספר על בני ישראל במצרים ועל משה שנולד בזמן העבדות וגדל כנסיך מצרים. אין מה להכביר במילים על המשך הסיפור של כי בטוח כולם מכירים את אגדה של נסיך מצרים, אבל הגרסה המצוירת של דרימוורקס מוסיפה נפח מדהים לעלילה שכולל לא רק את הסיפור מקראי אלא גם מקורות חיצוניים לתקופה, והיופי הוויזואלי המרהיב יוצר תחושה נפלאה בזמן הצפייה ובמיוחד עם פס הקול הוירטואוזי ואחד מליהוקי השחקנים המרשימים ביותר שלוהקו בשביל סרט מצוייר.

נסיך מצרים לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את הסרט “נסיך מצרים” ראיתי פעמים רבות בעבר, וזהו אחד מהסרטים האהובים עלי. כולל הסיפור, הדמויות, הויזואליה, השירים המדהימים גם בעברית וגם באנגלית. הפעם אני חוזר אליו לפני פסח.

בהשוואה לסרטים אחרים

השוואה ראשונה היא לסרט ההמשך שלו שהוא בעצם המקדים לו בסיפור, “יוסף נסיך החלומות” שיצא שנתיים אחרי בשנת 2000 (Joseph: King of Dreams) שניהם מאותו בית היוצר, עם שחקנים מפורסמים שמדובבים את הדמויות ועם גרסה מדובבת לעברית שגם היא ברמה מעולה. סרט נוסף להשוואה הוא סרט מצוייר שראיתי “אגדת המלך שלמה” משנת 2017 (The Legend of King Solomon) שהוא גם ממש נחמד אם כי לא באותה הרמה כמו של דרימוורקס אבל עדיין נראה טוב.
חייב להשוות גם לסרטים אחרים על משה שמספרים את סיפור יציאת מצרים אז יש את המפורסם בחבורה “עשרת הדיברות” משנת 1956 (The Ten Commandments) עם צ’רלסטון הסטון ויול ברנר המדהימים בתפקיד משה ופרעה.

המסר של הסרט

סיפור יציאת מצרים מצוייר בצורה נפלאה ומרגשת

הדירוג שלי

אחד מהסרטים המצוירים הטובים ביותר שנעשו אי פעם.
מתאים לילדים (עם תיווך לגילאים הצעירים יותר)
9 מתוך 10 בסולם המצוירים שלי.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version