סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל (2017) Jumanji: Welcome to the Jungle

הסרט “ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל” משנת 2017 הוא סרט מדהים. הוא משלב בתוכו אינספור אלמנטים מסרטי הרפתקאות אחרים, ובמיוחד כל האטריבוטים – הסמלים – שנכנסו אל הסרט הזה מסרט המקור הנפלא. הסיפור מתחיל בעצם היכן שהסרט הראשון מסתיים ובעצם יוצר מעין סגירת מעגל לסיפור של ג’ומנג’י המקורי. הסרט מתחיל בהחלפת מחשק הקופסא של ג’ומנג’י במשהו קצת יותר עדכני לתקופתו ולוקח את הגיבורים אל הג’ונגל עם הסכנות המרובות שבו כדי לסיים את הקווסט – משחק ההרפתקה הממוחשב כדי שיוכלו לחזור הביתה.

ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית, דובר ועם כתוביות באנגלית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את הסרט המדהים הראשון של ג’ומנג’י משנת 1995 ראיתי בתור נער והוא הפך להיות אחד הסרטים האהובים עלי. במיוחד עם רובין וויליאמס המנוח בתפקיד האלמותי של הדמות שנשכחת במרחבי העולם של ג’ומנג’י. והיום (12.12.19) לכבוד צאתו של הסרט “ג’ומנג’י: השלב הבא” צפיתי שוב בסרט מ2017 כדי להזכר בדמויות הנפלאות שלו.
ג’ומנג’י 2017 הוא סרט מדהים בהמון מובנים, שחקנים נפלאים כמו דווין ג’ונסון, קווין הארט וג’ק בלאק והדמות הנשית היפיפייה של קרן גיליאן, שילוב אלמנטים משחקיים מגניבים בהרפתקאה, מתח, פעולה, מסתורין, אימה, קומדיה ואפילו רומנטיקה מדרגים את הסרט הזה אצלי גבוה מאוד.
אגב בזמן הצפייה בו נזכרתי בסרטים הבאים: סרטי אינדיאנה ג’ונס של האריסון פורד, שני סרטי אוצר לאומי National Treasure הנפלאים של ניקולס קייג’, ג’ומנג’י (המקורי כמובן), זאתורה 2005 Zathura: A Space Adventure שהוא כמו המשחק של ג’ומנג’י אבל בחלל, המרדף 2003 The Rundown של דיוון ג’ונסון ושון וויליאם סקוט, שכולם סרטי הרפתקאות שמשלבים חידות, משחקיות והרבה אקשן טוב.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא שאנשים מסוגלים להוציא מעצמם הרבה דברים טובים כשהם מצליחים לעבוד ביחד.

הדירוג שלי

ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל הוא קודם כל סרט אקשן, ויש בו המון צחוקים וקטעים נפלאים.
8 מתוך 10 בסולם שלי

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

קטעים מצחיקים בהפקת הסרט ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל

Exit mobile version