סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קסם של מפלצת (2019) Abominable

קסם של מפלצת מציג גרסה נוספת לסיפור של יטי, המפלצת מההרים המושלגים של ההימלאיה. הסיפור מציג כיצד נראית מפלצת בעיני העולם המודרני ואיך נערה מתבגרת מוצאת במפלצת משהו חיובי ויוצאת לעזרתה. הסרט עוקב אחרי הגיבורה של הסיפור שהיא נערה מתבגרת שמתמודדת עם חיי מתגברים בעיר הגדולה (שנגחאי בסין) ומתמודדת גם עם אובדן משפחתי, ועם קשיים חברתיים.

קסם של מפלצת לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

הסרט “קסם של מפלצת” הוא סרט לכל המשפחה, סרט שמספר על איך אפשר לראות מפלצות בצד חיובי. אז כשראיתי אותו ברשימת הסרטים העתידיים של IMDB הוא נכנס אלי ישר לרשימת צפייה. אמנם קסם של מפלצת הוא מצויר, אך יש בו הרבה יופי, קסם, ורגש, והוא משלב גם אלמנטים של מוזיקה שמוסיפים ליופי ולחן של הסיפור.
הסרט הזה דומה במובנים רבים לסרטים מונפשים אחרים שיצאו בשנים האחרונות. יש בו קצת מ”מפלצות בשלג 2018″ (SmallFoot) החמוד, וקצת מ”ביגפוט ג’וניור 2017″ שהיה נחמד גם, וגם קצת מ”מיסטר לינק 2019″ המקסים. ואפילו קצת מ”קובו: אגדה של סמוראי 2016″ (Kubo and the Two Strings) ו”6 גיבורים 2014″ (Big Hero 6) שכולם מספרים על התמודדות עם מפלצות כאלו ואחרות ועם התמודדות של בני נוער עם החיים.
אז אמנם הסרט הזה לא מיוחד בסוגתו, וגם אינו מחדש איזשהו עיניין מיוחד, אך הוא סרט עשוי טוב, יפה ויזואלית, ומציג סיפור אנושי שברגעיו הטובים גם סוחט דמעות.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על היכולת של אדם להשתנות כאשר הוא עומד בפני מכשולים ואתגרים לא צפויים.

הדירוג שלי

קסם של מפלצת הוא סרט אנימציה נפלא, קסום ומלא חן ויופי.
מתאים לכל הגילאים, בעיקר כי אין בו קטעים שיכולים להפחיד.
7 מתוך 10 בסולם המצוירים שלי.

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

קסם של מפלצת מאחורי הקלעים בעברית

Exit mobile version