סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’ון דואו: ויגי’לנט (2014) John Doe: Vigilante

ג’ון דואו: ויגי’לנט הוא מותחן פעולה פסיכולוגי מזוויע שמספר על אדם לוקח את החוק לידיים ונוקם בפושעים שבלעדיהם העולם יהיה טוב יותר. העלילה מתמקדת במשפט של הויג’ילנט שתוך כדי המשפט מתנהלת חקירה על מעשיו כדי לנסות לחלץ ממנו הודאה או משהו אחר בנוגע לכל הרציחות שהתרחשו.

ג’ון דואו: ויגי’לנט לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

הסרט עוקב אחרי כמה קווי עלילה שמתמקדים בסיפור המשפט, הוא מעלה את השאלה המעניינת האם זה טוב או רע שמישהו פועל על דעת עצמו ולוקח את החוק לידיים ותוך כדי המשפט רואים מה קורה בעולם בעקבות הפרסום של סרטי הוידאו של הויג’ילנט כניסון לגלות עוד פרטים לגבי המתרחש.
הסרט אמנם עתיר באלימות וברוטליות, אך ללא ויזואליות ממשית וזה מאפשר לצופה להתמודד עם השאלה של טוב מול רע ולא להתייחס דווקא אל המעשים עצמם.
אין צורך לדבר על השוואות מיוחדות לעלילה מכיון שהעולם היום מלא סדרות על סופר גיבורים בעלי מסכה והשאלה ש ויג’ילנטיות נמצאת כל הזמן מול עינינו. הסרט המשמעותי שעולה לי כהשוואה לויגי’לנט בעל מסכה הוא כמובן “ונדטה” המדהים משנת 2005 (V for Vendetta) עם נטלי פורטמן המדהימה והסרט “ממנטו” משנת 2000 (Memento) המטורף של כריסטופר נולן עם השחקן גאי פירס המדהים בתפקיד של הויגי’לנט שרודף אחרי אנשים שהוא מאמין שרצחו את אשתו. וגם השוואה לסרט האדיר של קויין ספייסי “החשוד המיידי” משנת 1995 (The Usual Suspects) שבו כל פיסות התצרף מתחברות בסוף ביחד.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על הצורך האנושי לתקן את העולם ועל הדרכים המתאימות ו/או הלא מתאימות לעשות זאת.

הדירוג שלי

ג’ון דואו: ויגי’לנט מעורר עניין ומציג שאלות חינוכיות מאתגרות חשיבה…הסרט מציג את ההתנהגות האנושית שאליהם כולנו עלולים להגיע בסיטואציות קשות.
7 מתוך 10 בסולם שלי
זה מרגיש כמו סיפור מציאותי (שכאילו מבוסס על מקרה אמיתי) ואני בד”כ לא צופה בכאלו יותר מפעם אחד.

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version