סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ראלף ההורס (2012) Wreck-It Ralph

ראלף ההורס מציג סיפור נפלא על דמות “רעה” ממשחק ארקייד שמציג את הצד שלו בסיפור, ונמאס לו להיות האיש הרע כל הזמן. הוא יוצא לחפש לעצמו דרך חדשה שבה הוא יוכל להיות גיבור במקום האיש הרע. הסרט מתחיל בתיאור הארקייד לאורך השנים וזה כשלעצמו יכול היה להיות סרט קצר שלם של דיסני. פיסת נוסטלגיה לכל מי שנולד במילניום הקודם.

ראלף ההורס לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

הסרט “ראלף ההורס” הוא סרט אנימציה קומי של דיסני, בשנים האחרונות דיסני עושים שני דברים, הם יוצרים סרטים למבוגרים והם עושים רימייקים. בעוד שהרימייקים לעיתים יוצאים טוב, ולעיתים עוד יותר טוב, הסרטים שלהם למבוגרים פשוט נפלאים. את הסרט הזה כבר ראיתי לכשיצא ורק רציתי לצפות בו שוב כי הוא פשוט מעולה!
הסרט הוא אמנם מצוייר, אך יש בו כל כך הרבה חן, יופי ורגש, והוא משלב גם אלמנטים משחקיים מאינספור משחקי ארקייד שונים ומגוונים. הסרט עוקב אחרי ההרפתקאה שעוברת על ראלף כשהוא מחפש משמעות לחיים שלו ומוצא את עצמו מחדש.
בסרטים רבים של דיסני – בעצם כמעט בכולם – יש דמות קומית של סייד-קיק. בסרט הזה הדמות הקומית גונבת במקרים רבים את ההצגה בזכותה של הקומיקאית שרה סילברמן המטורפת בדיבוב פסיכי לחלוטין ואדיר מאין כמוהו.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט הזה דומה במובנים רבים לסרטים מונפשים אחרים שמתארים דמות ממשחק שקמות חיים, כמו סדרת הסרטים המקסימה של “צעצוע של סיפור” 1-4 (Toy Story), סרטים כמו “סרט לגו” (The Lego Movie) והמשכיו.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים של הסרט ראלף ההורס שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על ההתפתחות האישית של האדם תוך כדי המסע שלו לגילוי עצמו מחדש.

הדירוג שלי

ראלף ההורס סרט הוא נפלא, מרגש, מצחיק, ובעיקר נוסטלגי.
9 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

ראלף ההורס מאחורי הקלעים השחקנים שדיבבו את הסרט

Exit mobile version