סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המטרה: שומר הראש (2019) Angel Has Fallen

הסרט המטרה: שומר הראש הוא סרט פעולה אמריקאי טיפוסי מהנה ומפוצץ באקשן באוקטן גבוה ובשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובשיטות לחימה של חיילים אמריקאים. העלילה סובבת גיבור כל אמריקאי ששומר על נשיא ארה”ב, ונלחם נגד קבוצות בעלות אינטרסים כאלו ואחרים.

המטרה: שומר הראש לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את סדרת הסרטים של “המטרה: הבית הלבן 2013”, “המטרה: לונדון 2016″ ו”המטרה: שומר הראש 2019” אני די מחבב. התחלתי כמובן עם הסרט הראשון עוד בזמנו כשהוא יצא וכך גם את הסרט השני. עם הסרט הנוכחי חיכיתי קצת כי לא רציתי להרוס את הטעם הטוב שנשאר מהראשון וקצת מהשני.

הסיפור הוא שומר הראש של הנשיא שהציל אותו בעבר פעמיים והנשיא סומך עליו בכל, אך הפעם הוא מואשם בעצמו בחתירה כנגד הנשיא. הנשיא שמשוחק על ידי השחקן הנפלא מורגן פרימן נותן הופעה אמינה ביותר (כנראה שהתפקידים של מורגן פרימן מתאימים לאישיות שלו). והתפקיד של שומר הראש הנאמן משוחק בידי ג’רארד באטלר הנהדר שסרטי הפעולה שלו מהנים וטובים.
הסרט עוקב אחרי הדמות של מייק באנינג שומר הראש וההסתבכות שלו בתככים פוליטיים, תוך כדי שמירה על הנשיא ודאגה למשפחתו עד כדי מוכנות להקרבה עצמית.
זה אמנם לא ג’ייסון בורן, אבל בהחלט שווה צפייה. וכאמור ג’רארד באטלר ומורגן פרידמן נפלאים בתפקידים שלהם.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא שאנשים צריכים ללכת עם האמת שלהם עד הסוף ולא להכנע ולהשבר תחת לחצים חיצוניים ופנימיים.

הדירוג שלי

המטרה: שומר הראש קודם כל סרט אקשן, ויש בו גם מוטיבים רגשיים שמוסיפים חיבור לדמויות ולסרט.
7 מתוך 10 בסולם שלי
סרט מהנה שצופים בו ושוכחים אותו כמעט מיד, אז אוכל לצפות בסדרה הזו שוב מתישהו.

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחורי הקלעים – המטרה: שומר הראש

Exit mobile version