סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

היו זמנים בהוליווד (2019) Once Upon a Time… in Hollywood

היו זמנים בהוליווד מספר על שחקן קולנוע וכפיל הפעלולים שלו שמסתובבים בהוליווד של של סוף שנות ה-60 בתקופה של תור הזהב של הוליווד (ההגדרה של תור הזהב על פי תקציר הסרט באתר IMDB). העלילה מסתובבת סביב דמותו של השחקן וחייו על הסט ומחוצה לו ועל השותפות והחברות בינו לבין כפיל הפעלולים שלו שעוזר לו גם בחייו האישיים וגם משמש כנער שליחויות וכשומר ראש שלו.

היו זמנים בהוליוודלצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

על הסרט “היו זמנים בהוליווד” שמעתי דרך האתר IMDB שמלווה אותי רבות בהחלטות שלי במה כדאי לצפות ובמה לא (אני הולך בד”כ על פי ציון 6 ומעלה). על הסרט הזה בכיכובם של שניים משחקני הקולנוע הטובים של העשורים האחרונים – ליאונרדו דיקפריו ובראד פיט ובבימוייו של קוונטין טרנטינו – גם קראתי כתבות והוא הרגיש לי כמו משהו שחובבי סרטים ירצו לצפות בו.
הסרט מתיימר להציג את הוליווד של אותה התקופה וכנראה שזה מצליח כי ממש לא התחברתי לסרט כמו לא התחברתי לתקופה הזו.
מתוך הסצנות הרבות בסרט – כמעט שלוש שעות אורכו – סצנה אחת שהייתה מושלמת בעיני הציגה את דמותה של שחקנית קולנוע שנכנסת כאחת האדם לבית קולנוע וצופה בסרטים בכיכובה ורואה כיצד הצופים מגיבים לדמויות שהיא משחקת בהן.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על החיבור הנפלא שיכול להיות בין אנשים שעוזרים זה לזה בעתות משבר.

הדירוג שלי

היו זמנים בהוליווד הוא לא כוס התה שלי… כי למרות הליהוק המעולה ולמרות השמות הגדולים ולמרות הביקורות המהללות ודירוג הצופים הסרט הזה לא ריגש אותי כלל.
6 מתוך 10 בסולם שלי
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

היו זמנים בהוליווד מאחורי הקלעים

Exit mobile version