סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המראה של השמש (2018) A Mirror for the Sun

הסרט מתאר את סיפורה המטורף והמרגש עד דמעות של תמר אריאל, החל מימיה כנערה דתייה בתקופה של שירות לאומי, דרך ההחלטה שלה להתגייס לקורס טייס ועד מותה הטרגי על מורדות האנפורנה בנפאל בשנת 2014. הסיפור המדהים של תמר מעלה אינספור מחשבות על החיים, כאדם, כיהודי, כמסורתי וכדתי, ומעורר את הרגש של הנשמה היהודית שבוחנת את הצדדים הנסתרים של העולם.

המראה של השמש לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

לעיתים קורה שמגיע לידי סרט שלא התכוונתי ולא תכננתי מראש מתי אני הולך לצפות בו, אבל מכיוון שכבר צפיתי בו, למדתי ממנו הרבה וכאן המקום שלי לשתף בחוויה.
את הסרט “המראה של השמש” תכננתי לראות מתישהו, אבל מכיון שזה לא סוג הסרטים שאני צופה בהם בדרך כלל, לא ידעתי מתי זה יקרה. הסרט מספר את סיפורה של תמר אריאל נווטת הקרב הדתייה הראשונה בחיל האוויר. וצפיתי בו לאחר שהגיע להקרנה בפסטיבל הסרטים היהודי בהונג קונג בתחילת חודש נובמבר 2019.
הסרט הוא אינו סרט במובן הדרמתי של המילה, כי אם אוסף קטעים על חייה של תמר ועל מותה הטרגי. הסרט הוא סרט ביוגרפי על חייה של תמר, הכולל קטעי ראיונות אישיים עם משפחתה וחברים שהיו איתה במסע בנפאל שמספרים מיד ראשונה על דמותה הנפלאה והמרשימה של תמר.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על האומץ שנדרש כדי להיות עצמך, בתנאים שלך, בכל מקום ובכל זמן, לחיות על פי האמונה שלך ולהיות נאמן לאמת שלך.

הדירוג שלי

תתרגשו… כי המראה של השמש מציג סיפור חיים מדהים, מרגש עד דמעות עם הרגשת חיבור לאחת הנשים הנפלאות בעולם היהודי של השנים האחרונות.
בדרך כלל אני לא צופה בסרטים ביוגרפיים יותר מפעם אחת.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

עוד מידע על תמר אריאל

Exit mobile version