סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טנט (2020) Tenet

הסרט טנט הוא אחד מהסרטים האלו שמתעסקים לך עם הראש. זהו סרט פעולה וגם מדע בדיוני שמתאר רעיון כביר שהתפיסה האנושית לא יכולה כל כך לעקוב אחריו. הסרט טנט עוקב אחרי הגיבור שהוא סוכן מיומן בלחימה ובכלי נשק שונים. הסוכן מוכן להקריב את חייו לטובת המטרה שהוא מאמין בה והוא נאלץ לעבוד קשה בדרך. הוא מוצא את עצמו בעולם שבו יש דרך לחומרים לחזור בזמן אך הם מגיבים בתנועה הפוכה לדרך שבה אתה משמש בהם.

טנט לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

על הסרט “טנט” שמעתי כבר לפני הרבה זמן, זהו אחד מהסרטים האלו שכל הזמן נדחו מפאת הקורונה כי ממש רצו להכניס אותם למסך הגדול.
העלילה מציגה מאבק בין טוב לרע שבו העולם עומד כחוצץ בין השניים ונמצא על סף הכחדה עם חומרים רדיואקטיביים שכל מיני אנשים מנסים להשיג, ואשר יגיעו לתוצאה הרת אסון בפעולה הפוכה.
הסרט מלווה בפס קול מצוין, שמשתלב מעולה עם מה שקורה בסרט, ועם תוכן ויזואלי מעורר סחרחורת וקשה לתפיסה כי הוא אינו מגיב למציאות כמו שאנחנו רגילים אליה. כריסטופר נולן הבמאי עושה את זה שוב כמו בסרט ההתחלה מלפני עשור שבו הוא הציג רעיון תפיסתי שונה של המציאות והיה מדהים לראות איך הכל משתלב, גם כאן הדבר מצליח לו.

בהשוואה לסרטים אחרים

השוואה יחידה היא לסרט “ההתחלה” משנת 2010 (Inception) שבו אתה צריך לצפות בסרט כמה פעמים כדי להבין מה בדיוק קורה בו, גם כן התחושה היא כזו. ובכל זאת נראה לי שיקח לי קצת זמן לחזור אליו שוב בגלל שהוא ממש מתעסק לך עם תפיסת המציאות הויזואלית (וממש עושה כאב ראש)

המסר של הסרט

אדם שמוכן להקריב הכל כדי להציל את העולם.

הדירוג שלי

זה סרט פעולה, מותחן, מד”בי ארוך שצריך לתפוס ראש כדי לנסות לעקוב אחרי מה שקורה בו. (ולא שזה לא טוב – זה פשוט גורע מההנאה במובן הקלאסי של המילה)
8 מתוך 10 בסולם שלי
אני משער שאצפה בו שוב אחרי שיעבור לי הזכרון של כאב הראש…
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחורי הקליעים בסרט פעולה טנט

Exit mobile version