סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

נשמה (2020) Soul

הסרט “נשמה” הוא סרט מצויר המספר סיפור מרגש ומקסים על ג’ו שאוהב מאוד מוזיקה עוד מילדותו, ובחייו מעולם לא הצליח להגשים את חלומו ולנגן בלהקת ג’אז אמיתית. הוא הפך במקום זה למורה למוזיקה אבל זה לא ממש משהו שכמוזיקאי הוא מעדיף לעשות. יום אחד ג’ו מקבל את הזדמנות חייו להופיע עם זמרת ג’אז מפורסמת אך הוא מסיים את חייו במקרה ונשמתו נשלחת אל העולם הבא. אך מכיון שג’ו לא הולך לוותר על הגשמת חלומו, הנשמה שלו מחפשת דרך לחזור לעולם חזרה אל גופו, וכמובן שהכל מסתבך.

נשמה לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

לאורך שנות ילדותי צפיתי בהמון דברים טובים. היו הרבה סרטים שצפינו בהם כמה פעמים ואני מאוד אוהב את הסיפורים הנפלאים שהסרטים מביאים איתם. כמעט כל שנה חברות הסרטים השונות מוציאות סרטים חדשים שמספרים סיפורים מרגשים ונפלאים. וזה פשוט תענוג גם לצופים מבוגרים.
על הסרט נשמה שמעתי כבר מזמן, זה היה אחד מהסרטים הללו שחיכו בתור כדי לצאת בקולנוע לכשתסתיים הקורונה, אך מכיון שהוא נדחה והמצב בעולם לא השתנה החליטו חברת דיסני/פיקסאר להוציא אותו בשירות סטרימינג בערוץ שלהם.
הסיפור עוקב אחרי דמותו של ג’ו והנשמה שלו, שעוברת תהליך של גדילה והכלה לעולם שלנו ולדברים שיש לנו בו ולוקחת איתה נשמות נוספות במסע מקסים ומרגש בפלאות משמעות החיים ואהבה רבה למוזיקה.
ליהוק מעולה של ג’יימי פוקס שנכנס לדמותו של ג’ו בצורה נפלאה, בוגרת וחכמה, וביחד עם השחקנית טינה פיי בתור הסייד קיק, זה יוצר סרט משובח.

בהשוואה לסרטים אחרים

השוואה ראשונה היא לסרט “הקול בראש” משנת 2015 (Inside Out) גם הוא של דיסני/פיקסאר שמציג את חייה של נערה מתבגרת והקולות (הרגשות) שיש לה בראש.
השוואה קצת פחות מתאימה היא לסרט “למעלה” משנת 2009 (Up) שמספר על אדם מבוגר וילד צעיר שהחיים שלהם נקלעים להרפתקאה ביחד וזה סרט שמתאים למבוגרים יותר.

המסר של הסרט

מסע גילוי עצמי, אנושיות, אהבת החיים.

הדירוג שלי

נשמה זה סרט מצויר מעולה, מעניין גם למבוגרים וגם לילדים, עם ערכים ויופי ואהבה רבה למוזיקה.
לילדים (הקטנים לא בטוח שיבינו אבל יוכלו גם להנות מהדמויות)
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version