סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לתפוס את הבוס (2020) Boss Level

לתפוס את הבוס או בוס לבל הוא סרט פעולה המספר על חייל לשעבר שמתעורר בתוך לולאת זמן של יום אחד (או עד שהוא מת באותו היום) וצריך מיד בקומו להלחם על חייו. הסיפור מסופר מנקודת מבטו של החייל שהוא כאילו מספר על האירועים שמתרחשים ומסביר לצופה מה קורה ואיך הוא חושב שזה קורה.

לתפוס את הבוס לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את הסרט לתפוס את הבוס (אין לי מושג איך יקראו לו בעברית והאמת שאני גם לא מבין את השם שלו באנגלית כל כך – הייתי אולי קורא לו בעברית “גלגל אוסיריס”) ראיתי ללא דירוג באתר IMDB, מכיון שזהו סרט כל כך חדש שעדיין לא יצא ועדיין אין לו דירוג. אני לא נוהג לעשות את זה, אבל אני זוכר את החוויה של צפייה בסרטים ללא מחקר עליהם והחוויה המפתיעה של סרט טוב, ממש טוב שבחרת לראות ללא ידיעה מקדימה. אז כזה הוא הסרט הזה.
החייל – רוי – הוא בעל כישורי לחימה מרהיבים, והוא גם חכם והוא מנסה לפענח את המצב שאליו הוא נקלע כדי להרכיב מספיק מידע ביחד ולפתור את לולאת הזמן.הסרט המפתיע הזה מלא באקשן אין סופי, קרבות, מרדפים, ואלימות מדממת כמעט בכל שנייה. ועם זה הוא גם מרכיב תצרף מדהים של עלילה, עם רגש, רומנטיקה והומור עצמי שלוקח קצת זמן עד שקולטים שזה מה שהולך בסרט.
לתפוס את הבוס זה אחד מהסרטי הפעולה המפתיעים שראיתי בזמן האחרון, זה אולי בגלל שבאתי אליו ללא ציפיות כלל, ואולי זה בזכות השחקנים שמופיעים בו, והייתה בו מעין הרגשה של אחד מסרטי מארוול היותר טובים שגם אליהם השתדלתי להגיע בלי הרבה הכנה מראש כדי לחוות אותם במלואם.

בהשוואה לסרטים אחרים

השוואה ראשונה היא לסרט המקסים “לקום אתמול בבוקר” משנת 1993 (Groundhog Day) שמספר על אדם שנקלע ללולאת זמן שהוא מנסה לפתור אותה, אבל הסרט היה יותר בצד הקומי-רומנטי ואילו כאן יש גרסת אקשן אלימה מאוד. ויש גם הרבה דמיון לסרט “אנט מן” משנת 2015 (Ant-Man) עם אקשן מעולה וצחוקים על הדרך. יש בו גם קצת מ”לופר” המעולה משנת 2012 (Looper) שמתאר לולאת זמן עם הרבה אקשן, וגם “קצה המחר” המעולה משנת 2014 (Edge of Tomorrow) שיש בו ריסטארט של יום בחייו של לוחם שמנסה לפתור את הלולאה. והשוואה אחרונה היא לסרט “קוד מקור” המדהים משנת 2011 (Source Code) שבו חייל חוזר בזמן כדי לעצור פיגוע טרור.

המסר של הסרט

אדם שמנסה למצוא מוצא בכוח הזרוע ובתבונה.

הדירוג שלי

אם אני קורא נכון את החוויה שלי, זהו סרט שיחשב משובח מאוד ויכנס לליגה של הגדולים מיד!
זה אחד מהסרטים הטובים שראיתי בזמן האחרון, והוא נכנס אצלי לרשימה של הטובים ביותר בכל הזמנים.
מומלץ לגילאים 18+ (אלימות מדמדמת בלי סוף)
8 מתוך 10 בסולם שלי
בטוח לגמרי שאחזור אליו בעתיד…

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

 

ביקורת של הסרט לתפוס את הבוס באנגלית

Exit mobile version