סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הבועה (2006) The Bubble

הבועה הוא סרט משנת 2006 ושייך לקטגוריית סרטי דרמה ישראליים. הסרט מציג את החיים במרכז בתל אביב דרך נקודת מבטם של שלושה צעירים המתגוררים בשינקין. חייהם של השלושה עוברים תהפוכה כאשר לחייהם נכנס צעיר פלסטיני אותו החבורה מחליטה לאמץ כחלק מהם.

בנוסף מתפתח רומן בין הפלסטיני לבין אחד הצעירים בחבורה. השלושה עוזרים לצעיר למצוא עבודה בעזרת שם בדוי אך עד מהרה מתפוצצת הבועה אותה יצרו והם מגלים כי החיים לא כל כך פשוטים והם נאלצים להתמודד מול חברה ישראלית שלא תמיד מקבלת הכל, גם לא בתל אביב.
הבועה לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 3.8]

הביקורות של לילך לסרט הבועה

סרט נחמד ומעניין שעוקב אחר הניסיונות שעוברים 3 צעירים ישראלים. חייהם מחולקים בין אהבה, חברות, משפחה ומאבק ההישרדות באזור החשוף לסכסוכים ישראלים-פלסטינים מתמשכים.
נועם עובד בחנות מוזיקה וחולק את דירתו במרכז תל אביב עם יאלי, הומוסקסואלית מנהלת בית קפה, ולולו, הטרוסקסואלית המועסקת בבוטיק עם מוצרי רחצה. בסופי שבוע נועם מתנדב במשמר הלאומי במעבר הגבול הישראלי-פלסטיני, שם הוא פוגש את אשרף המוסלמי הפלסטיני, איתו הוא עוזר ליולדת ללדת תינוק ש בופו של דבר מת בצד הדרך. כמה ימים לאחר מכן, אשרף דופק על דלתו של נועם כדי להחזיר את תעודת הזהות האבודה שלו ומתפתח סיפור אהבה נלהב בין שני הגברים, מוגנים על ידי האידיאליסטים לולו וילי.
כדי שהאשרף הפלסטיני יישאר בלתי חוקי בתל אביב, שלושת השותפים לדירה מעניקים לו את השם העברי שימי ומשכירים אותו כמלצר בבית הקפה של יאלי. המצב מסתבך כשאשרף חוזר לעיר הולדתו כדי להשתתף בחתונה של אחותו של רנא עם מנהיג חמאס בשם ג’יהאד וכך האוטופיה שיצרו נועם ואהובתו נהרסת על ידי המציאות החברתית והפוליטית של המזרח התיכון והתפרצויות האלימות המתמדות בין פלסטינים וישראלים.
אני לא מבינה את הסוף של הסרט – למה אשרף צריך לפוצץ את הפצצה וגם נעום מתה. עצוב….

 

Exit mobile version