סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

גרינלנד (2020) Greenland

גרינלנד הוא סרט פעולה המספר על אסון בקנה מידה אפוקליפטי בדמות כוכב שביט שמתקרב לכדוה”א. הסיפור עוקב אחרי דמותו של קבלן בנייה שנבחר ביחד עם משפחתו להכנס למקלט אטומי איפשהו והם עוברים דרך חתחתים רגשית, מסוכנת, מלאת הרפתקאות ובעיקר מוזיקה קצבית ומותחת והרבה תמונות ויזואליות מרהיבות של האסון המתקרב.

גרינלנד לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

שמעתי על הסרט גרינלנד כאשר הוא הופיע וממש חיכיתי לראות אותו. וחוץ מזה מזמן לא היה סרט אסונות טוב, אולי חוץ מ”הסערה” משנת 2017 (Geostorm) שגם הוא עם ג’רארד באטלר בתפקיד הראשי. העולם האנושי לא באמת מוכן לקטסטרופה בסדרי גודל כאלו, וכל סרטי האסונות מראים לנו כמה קטן הוא האדם ביחס לטבע. פשוט מעורר פחד אלוהים.
ג’רארד באטלר הוא שחקן מעולה ומגוון, הפנים שלו מופיעות על הרבה שוברי קופות, והוא בהחלט יודע את העבודה. וזה ממש כיף בתקופה הזו לצפות בסרט שלפני שנתיים היה נורמלי והיום הוא בגדר מותרות. (לא שיש לי משהו ספציפי נגד הסרטים של נטפליקס, אלא שנראה לי שיקח קצת זמן עד שנטפליקס ודומיו יגיעו לרמה של הוליווד)

בהשוואה לסרטים אחרים

מי שזוכר (ונולד כבר) לפני המילניום הנוכחי, הייתה תקופה עם סרטי אסונות לקראת שנת 2000 (באג אלפיים) ושוב לקראת שנת 2012 (סוף העולם של גלגל האינקה), והיו אז סרטי אסונות משובחים כמו “פגיעה קטלנית” המרגש ממאי 1998 (Deep Impact) שהיה לדעתי טוב יותר וגם בנה את הרקע טוב יותר מאשר כאן. ואת “ארמגדון” הנפלא מיולי 1998 (Armageddon) שהיה אחד מסרטי האסונות הטובים בכל הזמנים (לדעתי). ויש עוד רבים שמספרים על הרי געש (וולקנו 1997 Volcano / פסגת דנטה 1997 Dante’s Peak), על סערות בים (הסערה המושלמת 2000 The Perfect Storm), על עידן קרח (היום שאחרי מחר 2004 The Day After Tomorrow) על צונאמי (2012 משנת 2009) ועוד ועוד…

המסר של הסרט

משפחה שמתגברת ביחד על כל המכשולים

הדירוג שלי

גרינלנד זה סרט אסונות מעולה שכבר שנים שלא היה כמוהו.
7 מתוך 10 בסולם שלי (בגלל קצת קטעים מתים בתוך כל האקשן שאני לא חושב שהיו משמעותיים)
יש מצב טוב שאגיע אליו שוב…

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחורי הקלעים של הסרט גרינלנד – ראיון עם ג’רארד באטלר

Exit mobile version