סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אנולה הולמס (2020) Enola Holmes

הסרט אנולה הולמס מספר על אחותו הצעירה של שרלוק הולמס, אשר מגיעה לגיל ההתבגרות ומראה יכולות פענוח וחשיבה מרשימים כמו שיש לאחיה. היא מספרת את סיפורה במעין כתבה של ערוץ דיסני, מה שלא כל כך התחברתי אליו, אבל העלילה יוצרת קשר לדמותה וכמובן מציגה גם את שרלוק של נטפליקס – הלא הוא הנרי קאוויל – שיוצר שרלוק מרשים. (שלאחר ששיחק את סופרמן ב”איש הפלדה” הופיע בנטפליקס בסדרה המעולה “המכשף” בתור גראלט מריוויה האדיר)

אנולה הולמס לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב, מחפשים לעלות מחדש את הסרט המלא

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.3]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

על הסרט אנולה הולמס שמעתי לפני כמה זמן, אך מכיון שזהו סרט של נטפליקס הם לא נתנו מספיק התראה. ראיתי שהוא יצא לפני שלושה ימים אז הנה הוא כאן.
אנולה הולמס מתרחש באנגליה של סוף המאה ה19 ועובר בין נופיה הכפריים אל העיר לונדון של התקופה. הסיפור עוקב אחרי העלמותה של יודוריה (אמא של הולמס – שלנעליה נכנסת הלנה בונהם קרטר הנפלאה) והחיפוש של אנולה אחריה.
אנולה נתקלת בטיפוסים שונים ומשונים, בשני אחיה, בדוכס צעיר שמתחמק ממשפחתו, במנהלת בית ספר לנשים צעירות, בשוטר מהסקוטלנק יארד ועוד והיא מסתבכת איתם בחינניות חמודה של נערה בת 16 – שמגולמת על ידי מילי בובי בראון החמודה בת ה16 (שהופיעה בסדרה של נטפליקס “דברים מוזרים”) ועוקבת אחרי תעלומות הקשורות להעלמותה של אמה.

בהשוואה לסרטים אחרים

בהשוואה לסרטי שרלוק הולמס אחרים, מצאתי את הסיפור והמעשה באנולה הולמס מאוד חמוד, הוא כאילו גרסה לצעירים של שרלוק הולמס של רוברט דאוני ג’וניור, והסדרה של שרלוק עם בנדיקט קמברבאץ’ וזה אמנם לא באותה הרמה אך גם נראה שהוא מתיימר להיות כזה.
נותרת השאלה: למי שרלוק הולמס דומה יותר, לסופרמן, איירון מן או ד”ר סטריינג’?

המסר של הסרט

נערה צעירה, חכמה וחיננית שמחפשת תשובות לחיים.

הדירוג שלי

תהנו…כי הסרט הזה הוא חמוד, ומציג גרסה חמודה לפענוח תיק של שרלוק הולמס.
מתאים גם לנוער כמובן.
7 מתוך 10 בסולם שלי
לא חושב שאצפה בו שוב…
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

 

אנולה הולמס – קטעים מצחיקים מאחורי הקלעים

Exit mobile version