סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המנדלוריאן (2019) The Mandalorian

המנדלוריאן היא סדרת מד”ב פעולה המתרחשת ביקום של “מלחמת הכוכבים” של ג’ורג’ לוקאס שהחלה לפני יותר מ-40 שנה בטרילוגיית סרטים שמספרת על לוק סקייווקר, הנסיכה ליאה, האן סולו, צ’ובקה, וזוג הדרואידים R2D2 ו-C3PO, שיוצאים להלחם באימפריה המרושעת שבראשה עומדים הקיסר פלפטין ודארת’ ויידר.

העלילה של המנדלוריאן מתרחשת בסיום הטרילוגייה המקורית ומספרת על דמותו של המנדלוריאן שהוא צייד ראשים מגזע של לוחמים מנדלוריאניים שהוקדשו ללחימה מילדותם ולהם יכולות וכישורים מרשימים בקרבות פנים אל פנים ובירי.

המנדלוריאן לצפייה ישירה – הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

העלילה עוקבת אחרי המנדלוריאן שמסתובב ברחבי היקום עם תינוק חייזר עם כוחות בלתי מלוטשים של ג’די והוא מנסה לעזור לו למצוא את דרכו חזרה אל חיק המשפחה שלו. הסיפור של המנדלוריאן מציג תפאורה מרשימה של כוכבי לכת שונים, ועלילה של מסע חיפושים ברחבי הגלקסיה הנפלאה והמקסימה של היקום של מלחמת הכוכבים, עם המון דמויות מיוחדות, קטעי הומור, קטעי דרמה ופעולה משובחים והכל במעטפת נפלאה שלוקחת את הצופה חזרה אל הסיפורים הקלאסיים של מלחמת הכוכבים.
בתור אחד שצפה בכל הסרטים של מלחמת הכוכבים, מאוד נהניתי לחזור אל העולמות שבהם המנדלוריאן מסתובב, אל הצלילים, אל הקולות, אל הדמויות והתלבושות והתפאורה האדירה של העולמות השונים ולא לשוכח את החלליות וכלי הנשק המגניבים.

הדירוג שלי

מתאים לבני נוער שאוהבים לצלול לתוך עולם מלא ושלם.
8 בסולם הסדרות שלי.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

המנדלוריאן מאחורי הקלעים

Exit mobile version