סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ראיה והדרקון האחרון (2021) Raya and the Last Dragon

ראיה והדרקון האחרון  הוא סרט מצויר לילדים ולכל המשפחה. בממלכה קסומה בעולם פנטזיה שבו שלטו פעם דרקונים ביחד עם בני האדם העולם מתחיל להתפורר ואנשים נהפכים לאבן בידי מפלצות. לוחמת צעירה בשם ראיה ממחוז הלב שאיבדה את אביה יוצאת למצוא את הדרקון האחרון כדי להציל את העולם.

ריה והדרקון האחרון לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

הביקורת של נתנאל לסרט ראיה והדרקון האחרון – סרטים שראיתי

הגעתי אל הסרט ריה והדרקון האחרון משתי סיבות עיקריות, האחת זהו סרט חדש של דיסני והשנייה היא מגלל הסיפור המיוחד בעולם פנטזיה עם דרקונים כמו שאני אוהב. ומכיון שהסרט יצא רק לפני שלושה ימים (מהצפייה שלי) ממש התרגשתי.
הסרט כאמור עוקב אחרי ראיה שבהיותה ילדה צעירה איבדה את אביה והיא מחפש אחרי הדרקון האחרון כדי שיחזיר את האיזון לעולם ויחזיר לחיים את כל האנשים האבודים שנקלעו בתוך האבן. אל ראיה מתגבשת קבוצה שיוצאת איתה ביחד למסע דרך המחוזות השונים בעולם במטרה להציל את חלקי האבן שתחזיר לחיים את הדרקונים מידי שליטי המחוזות השונים. בדרך הם עוברים הרפתקאות מרגשות, מלאות באקשן, בצבעים מרהיבים ובמוזיקה מרגשת כמו שיודעים לעשות כל כך טוב בדיסני.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט הזה דומה בהרבה מובנים לסרטים אחרים של דיסני מהשנים האחרונות, ואולי הכי דומה לסרט המקסים “מואנה” משנת 2016 (Moana) שמספר גם הוא על נערה מתבגרת שיוצאת במסע להציל את האלים של התרבות שלה. ואגב יש בשני הסרטים מחוות דומות בין הדמויות של מואנה וראיה וזה אולי קצת ברור מידי. ויש גם דמיון לסרטים של “לשבור את הקרח” (Frozen) שגם הם מספרים על נערות שיוצאות להציל את העולם שלהן ומשתמשות ביכולות שלהן לעשות זאת. ויש לו גם דמיון לסרט “מולאן” משנת 1998 (Mulan) המצוין שגם הוא מספר על נערה שיוצאת להציל את הממלכה שלה בעזרתו של דרקון.

המסר של הסרט

בסרטים של דיסני אפשר למצוא בדרך כלל הרבה מסרים, ובסרט הזה יש גם הרבה: משפחה, חברות, שיתוף פעולה, אחדות, שימרה על הטבע והליכה אחרי צו הלב. סיכום

הדירוג שלי

תהנו…כי זה סרט מקסים, מלא כל טוב, עם סיפור טוב ודמויות מרגשות, ותפאורה מרהיבה. ראיה והדרקון האחרון מתאים גם לילדים צעירים אך יש כמה קטעים שאולי יפחידו.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.
משער שאגיע אליו שוב עם הילדים…
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מקור הסיפור של רעיה והדרקון האחרון

Exit mobile version