סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קלף חזק (2015) Wild Card

דרמה פעולה עם ג’ייסון סטיית’האם. שלושה ימים לפני חג המולד בלאס וגאס, הולי, ילדה מוכה ועקובה מדם, נזרקת ממכונית באמצע הדרך. אבל הולי עקשנית להגיע לחדר המיון, שם כל מה שהיא יכולה להגיד זה “ניק” … האם ניק הוא הבחור שעשה לה את זה? כשאנו רואים לראשונה את ניק בבר, אנו נוטים להאמין שהוא האשם. הוא שיכור עם התנהגות מאיימת.

אוסגוד הגיע לבר בתקווה לשכנע בחור בשם DD לעבור איתו לאטלנטיק סיטי. האם היא מהססת לנקוט בצעד זה כי הוא טיפה חסר סיכוי? אוסגוד אוהב לחשוב עליו שהוא יודע להילחם, ואף אחד לא מאמין לו עד שניק יוציא אותו מגדרו ואוסף את זה ממנו בחניה שמול הבר. DD מתרשמת לטובה מהגבורה של אוסגוד, ולכן היא מסכימה ללכת איתו. בדיוק כמו שאוסגוד תכנן, למחרת הוא קבע את התשלום של ניק 500 דולר מכיוון שהוא נכנס למשחק שלו ונתן לעצמו להכות כדי שאוסגוד ירשים את חברתו.
כך מתחיל יום עבור ניק שימשיך לכיוון אחר לגמרי. חייל לשעבר שכיר חרב, ניק מרוויח את הכסף שהוא מפסיד אז על ידי משחק הימורים, קלפים או הימורים על ידי מתן הגנה לכל מי שמבקש זאת. כשהילדה המוכה תבקש את עזרתו, ניק ייכנס לסדרת חידות שיזכירו לו שמה שלמד כחייל לעולם לא נשכח …

קלף חזק הסרט המלא לצפייה ישירה הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.3]

Exit mobile version