סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קופסת הציפורים (2018) Bird Box

קופסת הציפורים הוא סרט מדע בדיוני עם סנדרה בולוק. כאשר המין האנושי מותקף על ידי ישויות הלובשות את צורת הפחדים הגרועים ביותר שלנו, אישה מנסה להציל את ילדיה ומנסה למצוא דרך להתגונן מפני התוקפים. אחרי שכוח מסתורי משמיד חלק גדול מאוכלוסיית כדור הארץ, דבר אחד בטוח: מי שרואה אותו מאבד את חייהם.

מלוריה מוצאת אהבה, תקווה וסיכוי להתחלה חדשה, אך כל זה יתפרק. עליו לקחת את שני ילדיו ולטייל לאורך הנהר ומחפש את המקלט היחיד שנותר. כדי לשרוד, עליהם לכסות את עיניהם ולצאת למסע מסוכן בן יומיים.

קופסת הציפורים הסרט המלא לצפייה, ללא תרגום לעברית, הסרט דובר אנגלית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

הביקורת של לילך לסרט קופסת הציפורים

קופסת הציפורים מתחיל בהודעת רדיו שמבטיחה מקום בטוח בעולם פוסט אפוקליפטי. עד מהרה אנו מגלים שאירוע על טבעי משפיע על האוכלוסייה כולה, וגורם לאלה המתבוננים ביצורים בלתי נראים להתאבד בדרכים האלימות והמהירות ביותר שיש. חמש שנים אחרי המתקפה המסתורית הזו, מלוריה (סנדרה בולוק) ושני ילדים בני חמש, מהניצולים האחרונים, עושים כמיטב יכולתם להגיע אל המקדש בתום שייט מסוכן על נהר באמצע יער. הסיכוי היחיד שלהם לשרוד? אל תסתכל מסביב …
הנחת היסוד בהשראת הרומן באותו השם שפרסם ג’וש מלרמן היא יותר ממכרזת מכיוון שהיא מאתגרת את הצופים לדמיין מה הם היו עושים במצב מסוכן כאשר הם לא יכולים להשתמש בראייה, התחושה שנותנת למוח הכי הרבה מֵידָע. טיול שייט על נהר מסתחרר כשעיניך קשורות היטב בחתיכת בד? מיילים ברציפות בשביל הררי מחוספס באותם תנאים? הנה אתגרים שנראים (והייתי אומר שהם) בלתי אפשריים. ישנם, עם זאת, האתגרים שהגיבורה וחבריה הקטנים חייבים להתמודד על מנת לא לאבד את חייהם, שיכולים רק לערב את הציבור.

לרוע המזל, הסרט סובל מבחירות מפוקפקות וממזל רע. האסון הגדול ביותר הוא, כמובן, הדמיון למקום שקט, האימה הפוסט אפוקליפטית האחרת עם אילן יוחסין וחושים מבוטלים שפורסמו השנה. עלינו לומר ש’מקום שקט ‘הוא סרט המחובר טוב יותר, שלם ונדיב יותר עם הקהל מאשר קופסת הציפורים, שהתסריט שלו משתמש ביותר מדי פלאשבקים (חלקם עזים מאוד, אחרים פחות), אך גם גישה של האיום העל טבעי המזכירה מעט של המאפיינת המאכזבת של מ ‘נייט שיימלאן, הבמאי המושמץ ביותר שהחל לשטוף את שמו עם ספליט בשנים האחרונות, ובתקווה, את סרט ההמשך המיוחל לסמוי זכוכית.
כל ההיבטים הללו הפכו את קופסת הציפורים, למרות אילן היוחסין הענק שלה, איכשהו הוגלה (כמו רומא, הסרט שזכה ב”נמר הזהב “בוונציה בשנה שעברה) על פלטפורמת נטפליקס. הסרט יכול לתסכל חלק מהקהלים מבחירותיו, אך איש אינו יכול להכחיש את מסירותה של סנדרה בולוק או את המתח ששולטת ביעילות בסוזן בייר.

אם לא היו לנו כל כך הרבה דמויות צד סכמטיות למדי (בגילומם של ג’ון מלקוביץ ‘, ג’קי וויבר, טום הולנדר, בי.די וונג והכוכב העולה של אור הירח, טרבנטה רודוס) ולא לגמרי הפלאשבקים המשכנעים המכסים את חמש השנים שבין הופעתה של התופעה וההצלה האפשרית של הגיבורה, הסרט בהחלט היה נהנה מקבלת פנים טובות יותר. זו, עם זאת, בחירה טובה מאוד לחופשה נדיבה.
סנדרה בולוק וסוזן בייר הן שתי הנשים החזקות ביותר בתצוגת העולם. אם כולם מכירים את סנדרה בולוק, עלינו לומר על סוזן ביר הדנית מההתחלה שהיא הבמאית הראשונה בהיסטוריה שזכתה באוסקר (בעולם טוב יותר, 2010), פרס אמי, גלובוס הזהב וגביע. של האקדמיה האירופית לקולנוע.

למרות שהסרט קופסת הציפורים נמצא במקות הראשונים מבחינת מספר הצפיות, לפי דעתי, מגיע לסרט זה רק 4 כוכבים מוך 5.

 

 

Exit mobile version