סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

משחקי הרעב (2012) The Hunger Games

העלילה של הסרט משחקי הרעב מתרחש בעתיד פוסט אפוקליפטי, במדינת פאנם משתרעת על חורבות יבשת שפעם הייתה ידועה כצפון אמריקה. כסמל לכוחו של הקפיטול על שנים עשר המחוזות הנשלטים על ידי אגרוף ברזל, נערכת תחרות סדיסטית ועקובה מדם מדי שנה – משחקי הרעב. עשרים וארבעה בני נוער נחטפים ממשפחותיהם ונזרקים לקרב על חיים ומוות, משודרים בטלוויזיה וצפו בטירוף. רק אחד מהם יחזור הביתה מפורסם, עשיר ו … חי. מי ינצח במירוץ ההישרדות המטורף?

משחקי הרעב הסרט המלא לצפייה ישירה עם תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 13 Average: 4.4]

הביקורת של יונתן על הסרט משחקי הרעב

מזמן קראתי את משחקי הרעב, טרילוגיה שנכתבה בהצלחה רבה על ידי סוזן קולינס. המחבר היה מעורב גם בתסריט (ובהפקה) של ההקרנה, והתוצאה היא נאמנה להפליא ושובה לב גם למעריצים וגם למי שאין להם מושג לגבי פאנם, מחוזות, מחוות (היינו מתרגמים “מחוות”) וכך הלאה. הלאה.
למרות שזה ספר שנכתב לבני נוער, במשחקי הרעב היה משהו לתפוס איתו את הקורא המבוגר. סינמגיה תקתקה גם את הרפתקאות העיתון של קטניס ופיטה וחייבת להודות שהיא לא יכולה לחכות לסרט ההמשך, כי העניינים מסתבכים בהרבה בספרים עתידיים (וכמובן חלקים מהזכיינית מחולקים לא לשלושה, אלא לארבעה סרטים. ).

אם אינך מכיר את הסיפור, הנה כמה מילים: מתישהו בעתיד, ארצות הברית, המכונה כיום פאנם, הפכה לחברה טוטליטרית, עם 12 מחוזות שהועברו על ידי הקפיטול, מדינת עיר עשירה. בשל מהומה שהתרחשה לפני כמעט מאה שנה, 12 המחוזות מתנגדים לגבול הקיום, תוך שהם מספקים את חומרי הגלם הדרושים לאורח החיים האקסטרווגנטי של הקפיטול. וכדי שלא לשכוח את שליטתו המוחלטת, משחקי הרעב נערכים מדי שנה, וכל מחוז חייב לרשום שתי מחוות, ילד וילדה בגילאי 12 עד 18, כדי להילחם על חיים ומוות במשחקים, שהפכו לענקיים. ותכנית ריאליטי עקובה מדם שחייבים לצפות בה כולם בפאנם. רק אחד מתוך 24 המשתתפים יכול לשרוד …
מההתחלה אתה פוגש את קטניס (ג’ניפר לורנס), מתנדבת מתבגרת מהמחוז העני ביותר, ה -12, עשירה במכרות פחם. יחד עם פייטה (ג’וש האצ’רסון), חבר לבית הספר לשעבר, קטניס תגיע לקפיטול למהדורה ה -74 של משחקי הרעב ותעשה כמיטב יכולתה להפוך את הגורל לטובתה. הדברים הבאים פועלים גם ברמת ה- SF וגם ברמת הסיפור על התבגרות, אך גם כסטירה או פרשנות חברתית על ההתמכרות של ציבור הבידור.

הפופולריות העצומה של הספרים וההייפ התקשורתי שעוררה הפקת משחקי הרעב עלולים לגרום לבכורה של יום שישי (יציאה בו זמנית במדינות רבות ברחבי העולם) לרווח של עד 140 מיליון דולר בארצות הברית. זאת בהתחשב בכך שתקציב הסרט הוא רק 80 מיליון. ברור שלמשחקי הרעב יש את כל הסיכויים להיות בין מגה-הצלחות השנה מבחינת הכנסות.
גם אם זה נראה קצת יותר מדי זמן (יש לו שעתיים ו -22 דקות), להפקה באמת יש משהו כדי להשאיר אותך עדיין על מושב הקולנוע, בהיותו שילוב מעורב היטב של רגש, דרמה ואקשן. השחקנים בתפקידים הראשיים משכנעים מאוד, ואחד מהעוצמות הגדולות של הסרט הוא האופן בו הוא מוטרד עם האמת: ניתוח איך אנו מגיבים מול המצלמות, משחקי הרעב עוקבים אחר הגיבורים שמתאזנים בגבול. בין כנות לפופולריות …

אם נפחי הטרילוגיה מלאים באלימות (מחלוקת נוצרה בגלל זה), טון האירועים התרכך בחלקו כך שדירוג הסרט כולל גישה לקולנוע ובני 13-14.
עד כמה שזה נאמן, הסרט מתגעגע לכמה מהרגעים האינטנסיביים ביותר של הספר, כולל הקרב האחרון, ונראה מעורפל במקומות. ככל הנראה סביר ומציאותי (אפילו במונחי SF), יש בו גם כמה מהפסלות בלתי נסלחות (המראה המופלא של הארבע בסוף) ומוצדק רק על ידי שימוש באפקטים מיוחדים מרהיבים פחות או יותר. למרות זאת, משחקי הרעב ניתנים לצפייה גבוהה ויש להם את כל הסיכויים להביא הרבה מעריצים ליקום שנוצרה על ידי סוזן קולינס.
הייתי רוצה לתת 3.5 כוכבים אבל יהיו רק 3 מתוך 5.

Exit mobile version