סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

תוצרת איטליה (2020) Made in Italy

תוצרת איטליה או הבית באיטליה היא קומדיה מרגשת עם ליאם ניסן המתרחשת בטוסקנה הרומנטית העוסקת באמן הלונדוני הבוהמי, רוברט, שחוזר לאיטליה עם בנו המנוכר, ג’ק כדי למכור את הבית ממנו ירשו לאשתו המנוחה. אף אחד מהם לא מצפה למצוא את הווילה, מפוארת פעם, במצב ריקבון מצער. ג’ק, מנהל גלריה לאמנות מצליח ושאפתן, עומד בפני האפשרות לאבד את כל מה שבנה, כשאשתו, רות, מתכוונת לעזוב אותו ולקחת את הגלריה, את ליבו ונשמתו איתו. תקוותו היחידה של ג’ק היא למכור במהירות את הבית הטוסקני הישן של משפחתם, אך כדי להצליח, עליו ליצור קשר עם אביו המנוכר, רוברט – משימה קלה יותר ממה שעשית.

השניים מתחילים להגיע לטוסקנה, ומתחילים לעבוד על הבית הרעוע. השיפוצים עוברים רע, והאב והבן לעולם לא מסכימים, וזו לא תהיה הפעם הראשונה. חוסר הניסיון של רוברט מביאה אותו להיעזר בתושבים המקומיים, אך מבחינתו של ג’ק נראה שמצבו של הבית משקף את החיפוש הכואב אחר זיכרונות מאושרים יותר עם אמו מילדותו. עם זאת, ההבטחה לאהבה מופיעה בדרכו של ג’ק … ג’ק מתאהב בנטליה, טבחית איטלקית צעירה ויפה ומלאת חיים, שעושה ניסים קולינריים לגוף ולנפש בטרטוריה שלה בכפר. נראה שהכל מתנהל כשורה, עד שבעלה לשעבר של נטליה יופיע בנוף, שבאמצעות משברי הקנאה שלו יאיים על מערכת היחסים המעוותת בקושי בין שני הצעירים.
הבית מתחיל לפרוח בחום הטוסקני, ג’ק מנסה לבסוף להתמודד עם כאבי היום ששינו את חייו, את מותה של אמו, ונראה שרוברט חייב לעשות משהו עם הסודות ששמר בווילה. סוף סוף רוברט וג’ק חייבים להיות כנים אחד עם השני אם הם רוצים לבנות עתיד ביחד.
אבל העתיד כבר נראה אחרת עכשיו, להפתעתם …

תוצרת איטליה (הבית באיטליה) לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

Exit mobile version