סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים 2020

האמת שזאת משימה קשה לקבוע מהם סרטים מומלצים 2020. קודם כל התייחסתי למבקרים ופרסי קולנוע של סרטים 2020 אבל הוספתי גם סרטים 2020 שאני אישית אהבתי מאוד. אתייחס בעמד זה אל סרטים לצפייה ישירה 2020 שהועלו לאתר זה, סרטים 2020 הכי נצפים או שיש תגובות גולשים טובות.
למרות הנגיף הקורנה ששיתק את כל כדור הארץ, כולל עולם הקולנוע, ניתן לומר על סרטים מומלצים 2020 שהייתה שנה טובה. מה שבלט במיוחד במשך כל השנה זה שבתי קולנוע ברוב המדינות נסגרו ואנשים ראו סרטים לצפייה ישירה 2020 בטלוויזיה, במחשב, בטבלט או אפילו בנייד החכם. ועוד דבר חשוב זה שאנשים שהיו בסגר נהנו לשבת המון שעות בבית ולנצל את הזמן הפנוי גם כדי לראות סרטים מומלצים 2020.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 5]

טנט (2020) Tenet

המותחן החדש של הבמאי כריסטופר נולאן, “טנט” הוא בהחלט בין הסרטים הטובים ביותר לשנת 2020. הסופר מרגל שכונה “הפרוטגוניסט” מגויס על ידי הארגון המסתורי בשם טנט, כדי להשתתף במשימה החורגת ממגבלות הזמן שאליהן היינו רגילים. מתברר שמדובר על הרפתקה בה יכולים לנסוע בזמן, והגיבור מבין שהוא נצריך לעצור את פרוץ מלחמת העולם השלישית. ואויבו הוא סוחר הנשק אנדריי סאטור עצמו, אותו מגלם קנת בראנה.
הבמאי מפורסם בסרטי המתח שהוא מביים, וטנט אינו יוצא מן הכלל. סצינות האקשן מרהיבות באמת, ולעיתים מתעלות על סרטי פעולה הכי טובים, מרדפי מכוניות ועוד.

לצפייה בסרט “טנט” לחץ כאן!

מולאן 02020) Mulan

סדרת העיבודים של דיסני ממשיכה בשנת 2020 עם מולאן, הגרסה החדשה של האנימציה האהובה משנת 1998, הפעם עם שחקני קולנוע מהטובים ביותר. עלילת הסרט עוקבת בנאמנות די אחר סיפורי המקור, אך ללא השירים והדרקונים המדברים. הם מוחלפים בסצינות קרב מגניבים ועם מהלכי לחימה על אנושיים. לא רק פעם אחת בסרט אנו רואים את מולאן (ליו יפיי) קופצת באוויר לבעוט חץ, ואז הוא שולח לכיוון אחר בדיוק מושלם. ולמרות שהדרקון החמוד מושו חסר בעיבוד הזה, לסיפור יש עדיין צד קסום, בזכות דמויות חדשות בהשראת אגדות ומיתוסים סיניים מסורתיים.

לצפייה בסרט “מולאן” לחץ כאן!

המלחמה עם סבא (2020) The War with Grandpa

המלחמה עם סבא היא הזדמנות טובה לצחוק עם צוות השחקנים שכולל את רוברט דה נירו ואומה תורמן, שני שחקנים יוצאי דופן שהופכים קומדיה המשפחתית זאת לאחד הסרטים המצחיקים ביותר של 2020. פיטר הצעיר, תלמיד כיתה ו’, נרגש לשמוע שסבא אד עובר לגור איתו ועם משפחתו. זאת עד שהוא שומע שהוא צריך לוותר על חדר השינה שלו ולעבור קומה אחת למעלה, בשום מקום מלבד בעליית הגג הבלתי מיושנת והכמעט נטושה, שתעיר את הסיוטים של כל ילד. למרות שהילד אוהב את הסבא שלו הוא גם מבקש לקבל את החדש חזרה ואז מכריז על מלמה נגד סבא אד שיוצר סצנות מטורפות.

המוטנטים החדשים (2020) The New Mutants

חובבי סרטי מדע בדיוני יתלהבו מאוד מהמהדורה החדשה של המוטנטים החדשים מאולפני מארוול, המציגה את סיפורם של המוטנטים החדשים בצורה חדשה ופחות קונבנציונאלית, שונה מזו שהיינו רגילים אליה. אם עד עתה עודדו מוטציות לגלות את כוחותיהם ולשלוט בהם, כדי להילחם על הטוב, במוטנטים החדשים הם נאלצים לדכא אותם. ולא לפני שנאלצו לזכור את הנסיבות האיומות בהן רכשו אותם.

וונדר וומן 1984 (2020) Wonder Woman 1984

לאחר ההצלחה המדהימה של הסרט הראשון של וונדר וומן שהפיק אולפני האחים וורנר, דיאנה פרינס חוזרת למסכים הגדולים עם סיפור חדש. הפעם, הפעולה מתרחשת כמעט 60 שנה אחרי אירועי הסרט הראשון, בשנה – ניחשתם נכון – 1984! הסרט אינו סרט המשך, אלא סיפור נוסף מסדרת וונדר וומן, בו ללוחמת האמזונס יש אויב חדש בדמותה של צ’יטה, אותה מגלמת קריסטן וויג. ומעתה, סצינות האקשן משורשרות, ולאישה המופלאה יש כמה רגעים ייחודיים שלא מפספסים את התחפושת המפורסמת ואת כלי הנשק שהפכו אותה למפורסמת.

לצפייה בסרט “וונדר וומן 1984” לחץ כאן!

אווה (2020) Ava

סרט אווה, בבימויו של טייט טיילור מביא לצופים את קולין פארל וג’ון מלקוביץ בסרט אקשן מרהיב. ג’סיקה צ’סטיין היא מתנקשת מפתה שעובדת בארגון חשאית. אך כאשר הדברים משתבשים במשימתה, מומלץ לאווה לקחת הפסקה. הדברים באמת מעניינים כשהיא מגלה שאחרי המשימה הכושלת, הבוס שלה הפך אותה ליעד הבא. אווה הוא בין סרטי האקשן 2020 הטובים ביותר, עם סצנות תגרה ופחות ירי ופיצוצים. לכן, העצה שלי תהיה לא לפספס את אווה כי תפוצה ועלילה כה יוצאת דופן ולא תשתעממו. 

לצפייה בסרט “אווה” לחץ כאן!

תוצרת איטליה (2020) Made in Italy

בסרט תוצרת איטליה, ליאם ניסן משאיר בצד את דמותו של אב קשוח ומוכן לעשות הכל כדי להיות יותר רגיש למרות שעדיין מנסה למצוא את עצמו לאחר מות אשתו. רוברט ובנו ג’ק נוסעים יחד לאיטליה כדי למכור את הבית שעבר בירושה מאמו של ג’ק לאחר מותה, וההרפתקה מתגלה ככזו שבודקת את מערכת היחסים שלהם ומחזקת אותם. אם עבור רוברט הבית מלא זיכרונות שמחים, ג’ק מותקף בכל צעד ושעל בזכרונות מעורפלים על אמו, שעל אובדן היא עדיין מנסה להתגבר.

ציפורי הפרא (2020) Birds of Prey

מעריצי היקום של DC Comics המתינו בהתלהבות לסרט 2020 “ציפורי הפרא” כי הוא שמיני בסדרת הסרטים של גיבורי על מסוג זה. אך ציפורי הפרא זכה להצלחה רבה בקופות אצל הצופים בכל הגילאים וטעמים. בסרט החדש, הארלי קווין מתחברת לגיבורי על אחרים: Black Canary, Huntress ו- Renee Montoya כדי להציל ילדה צעירה מידיו של רוצח אימתני, Black Mask, אותו מגלם יואן מקגרגור.האם גיברי העל יצלחו במשימתם?

סרטים 2020 שוברי קופות

אנו משתדלים לעלות סרטים לצפייה ישירה 2020 אבל לא תמיד קל למצוא אותם בגלל הבעיה של זכויות יוצרים. בדרך כלל סרטים 2020 הם ללא תרגום לעברית אבל ברובם יש להם תרגום מובנה לאנגלית והשפה בסרטים היא אנגלית (דרך הגב, זאת דרך מעולה לשפר את האנגלית שלכם).
לפעמים מצליחים להעלות לאתר סרטים לצפייה ישירה 2020 אבל יכול לקרות שאחרי זמן מסוים מורידים את הסרט מיוטיוב ואז גם אצלנו באתר הסרט 2020 נעלם…בגלל זה לפעמם תמצאו במקום סרט מלא רק את הטריילר.
במקרים כאלה, כאשר הסרט כבר לא נמצא, נודה לכם אם אם תכתבו בתגובה בתחתית העמוד כדי לנסות למצוא אותו מחדש או לפחות לשים במקומו טריילר או אותו סרט 2020 בשפה אחרת.
יש הרבה סרטים מומלצים 2020, מסרטים המשכים לסרטים מצליחים, ועד סרטים חדשים עם סיפורים נהדרים ודמויות שתתאהב בהם. סרטים 2020 מפגישים את הצופים עם גיבורי העל שהתגעגעתם, דמויות חסרות פחד, עולמות קסומים ומסתוריים מהסיפורים היפים והכובשים ביותר. אין ספק שבין סרטים 2020 שאציג בהמשך בוודאי תמצאו משהו לטעמכם.
שימו לב שחלק של סרטים 2020 נמצאים בקטגוריה של סרטים פרמיום עבור חברי האתר בלבד ואם רוצים לצפות בסרט כזה חייב להירשם לאתר.
המלצה: כדאי לצפות בסרט מיד שהוא מופיע ברשימה או במילים אחרות בגלל שמדובר על סרטים חדשים 2020, לצפות לפני שהוא יעלם…
צפייה מהנה

Exit mobile version