3 Comments

  1. אפללו
    25 בפברואר 2022 @ 19:44

    מעניין מאוד שאף אחד עדיין לא כתב כלום על הסרט הזה עד עכשיו.
    במערב אין כל חדש זה אמנם סרט אכזרי על מלחמה, אבל הוא גם על כל כך הרבה אחרים שאי אפשר היה לתאר אותו בכמה משפטים. על הדרך, הסרט נותן לך “טעם מר”, והסוף כל כך “יבש” שאי אפשר אפילו לבלוע יותר. סרט יוצא דופן, סרט אספנים. מנקודת המבט שלי זה חלק מהטופ 10.

    Reply

  2. לביניה
    1 בנובמבר 2022 @ 9:21

    אני צופה בסרט שוב ​​והנה – הוא עומד במבחן הזמן בצורה מבריקה. הדים לאפוקליפסה, שקי חול, שוחות, אדמה חשופה, חולדות בבוץ … יש ברומן גם קטעים פיוטיים, אבל הבמאי אינו שובר את הקצב האפי לתהום השירה.

    Reply

  3. שגיא
    14 במרץ 2023 @ 2:16

    שמתי לראות את הסרט במערב אין כל חדש באתר שלכם כי אני זוכר אותו כאשר שראיתי את זה לפני הרבה שנים, בקולנוע, כשעוד היו בתי קולנוע בעיר שלי. הסרט הוא הקרנה מחודשת של הסרט המפורסם באותו שם שנעשה ב-1930, לאחר הרומן המפורסם עוד יותר מאת אריך מריה רמרק…
    אני גם קראתי את הרומן, לא רק בגלל שאני מתעניין בספרי מלחמה, אלא בגלל שזה רומן שחייבים לקרוא, שכן הוא חלק מהתרבות הכללית המחייבת. וכמו שיש ספרים שחייבים לקרוא, יש גם סרטים שחייבים לראות. למרות שהגרסה מ-1930 היא זו שנשארה מפורסמת, זו נראתה לי מרשימה יותר.
    גם לי היו רגעי הפליאה האלה. אבל אני מודה שזה היה פלא מזויף. למעשה, ברור לי מאוד מדוע מתעלמים מסרטים טובים. הם לא סרטים עבור הרוב. זו האמת!
    ואם מישהו נתקל בטעות בשורות האלה ולא קרא את הספר, אז אני מזמין אותו לצפות בסרט הזה…

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות