סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הגיבור שלי – ג’קי צ’אן בסרט מרגל במשרה חלקית

אני מכור לסרטי פעולה עם מכות ובמיוחד קונג פו. אז לא פלא שהשחקן המוערך ביותר שלי הוא ג’קי צ’אן. הוא כשרוני ברמות שקשה לצאר, גם מצחיק, גם מקצוען באמנויות הלחמה וגם שחקן ברמה הוא עשה הרבה סרטים טובים שאני חושב שלא פספסתי אף אחד. ואגלה לכם שיש סרטי פעולה של ג’קי צ’אן שראיתי אפילו יותר מ-3 פעמים.

היום יצא לי לצפות כאן באתר מחדש, אולי בפעם השלישית או רביעית, בסרט “מרגל במשרה חלקית” ורציתי לספר לכם קצת על ההתרשמות שלי מה סרט זה. מרגל במשרה חלקית היא קומדיה פעולה עם ג’קי צ’אן בתפקיד בוב, סוכן העל הסמוי של ה- CIA שהצליח לאורך זמן להפיל דיקטטורים, טרוריסטים ואפילו אימפריות מרושעות, עד שהוא נכנס למשימה המסובכת בקריירה שלו: להיות בייביסיטר. .לפני שגיליאן (ענבר וולטה) הופכת לאשתו המסורה, לבוב יש רק עוד משימה אחת, כלומר להשיג בכל דרך שהיא את האמון והאהבה של שלושת ילדיה של חברתו.

ברגע שגיליאן מגלה שעליה לצאת לטיול, בוב מנצל את ההזדמנות ומציע לתפוס את מקומו של שמרטף עבור הקטנטנים, אותם הוא לא יכול לחכות כדי להרשים. כשאחד הילדים מוריד בטעות קוד סודי מהאינטרנט, בוב נאלץ להתמודד עם האויב הגדול ביותר שלו, מחבל רוסי שלא יכול לחכות כדי ללכת בעקבותיו. עכשיו בוב צריך ללהטט במיומנות בין תפקידו כמרגל לבין האב החורג העתידי של הילדים, במשימה התובענית ביותר בקריירה שלו!
המאסטר ג’קי צ’אן מכה שוב, הפעם לא רק באמצעות אומנויות לחימה ולא סרטי קונג פו, אלא גם באמצעות מנות של צחוק כי קל להיות מרגל – בעיות מתעוררות כשאתה צריך להיות בייביסיטר.

כבר אמרתי, ג’קי צ’אן הוא השחקן החביב עלי ביותר. יש לי את כל הכבוד אליו כי זה מדהים איך שהוא עושה פעלולים שלו והמהלכים האלה של קונג-פו בשילוב עם דברים מצחיקים כמו סרטי קומדיה. זה מדהים אותי בכל פעם שאני רואה אותו. הוא נהדר, הוא הכי מגניב ואני מאוד מעריך אותו בכל הסרטים שהוא עשה. יש לו המהירות לא נורמלית בכל התנועות שלו, הוא לוחם הקונג-פו הטוב ביותר לדעתי וכשהוא צוחק אני צוחק איתו.

מאת: נסטור

מרגל במשרה חלקית The Spy Next Door (2010)

מרגל במשרה חלקית לצפייה ישירה – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version