סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

תלוי באוויר (2009) Up in the Air

תלוי באוויר הוא סרט עם ג’ורג׳ קלוני בתפקיד ריאן בינגהאם, עובד כמומחה בתחום משאבי אנוש בחברת ייעוץ באומהה, נברסקה. הוא נוסע במטוס מעיר לעיר כדי להודיע ​​לעובדים שהם מפוטרים. תוכניותיו מסוכנות כאשר הבוס שלו, קרייג גרגורי מעסיק את נטלי קינר הצעירה, שמציעה לקצץ בהוצאות על ידי יישום תוכנית פיטורים לעובדים באמצעות ועידת וידיאו באינטרנט.

עם חששות שהטיולים שלא בארה”ב יכולים להסתיים, ראיין יוצא עם נטלי למסע עסקים כדי להבין טוב יותר איך כדאי לפטר אנשים.. מערכת. בבר במלון פוגש ריאן את אלכס, אישה אניגמטית שמבלה את רוב חייה בנסיעות ומעורבת בבילוים בלילות עם זרים. מה שמתחיל כהרפתקה חולפת יכול להפוך למערכת יחסים רצינית, בתנאי שריאן יוכל להמשיך לטוס ואלכס לא תסתיר את הסוד שלה.
תלוי באוויר היא המחשה אמיתית לחייהם של אמריקאים רבים העובדים בחברות גדולות. יש לנו גיבור שיש לו עבודה די מלוכלכת (לא לכולם יש כוח האופי להודיע ​​לאנשים מדי יום שחייהם השתנו באופן קיצוני לרעה כי הם מפוטרים), אישה המשתוקקת לפרשיות אהבה שאפתנית מנקודת מבט מקצועית. שילוב מוצלח בין הצגת הדרמה שעוברים אמריקאים רבים (ולא רק) בזמן זה לבין הומור שחור עדין.

תלוי באוויר הסרט המלא לצפייה ישירה ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version