סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מונגול (2007) Mongol

מונגול הוא סרט היסטורי העוסק בחייו המוקדמים של השליט המונגולי טמוג’ין, שלימים נודע בשם ג’ינגיס חאן. מוצגות התלאות שעבר החאן (מנהיג – מלך) העתידי אחרי מוות אביו עד להכרתו כחאן השבטים המונגולים. לפני שכבש חצי מהעולם הידוע באותם זמנים, טמוג’ין היה עבד בלבד. הסרט מראה כיצד החל מהמצב הצנוע של נעוריו, ג’ינגיס חאן הגדול, מנהיג המוני הפולשים מונגולים ומנהיג אחת האימפריות הגדולות בהיסטוריה.

הסרט כולו הוא מחזה ויזואלי אקזוטי, המדגיש את נופי המדבר היפים של מונגוליה, בעלי יופי פיזי מדהים. חיי השבט במאה השתים עשרה והשלוש עשרה משוחזרים בקפידה, ומדגישים את הצנע של הכפרים המונגוליים, החיים הקשים של המדבר, עם שטחי מדבר מלאים בדיונות חול בקיץ ושלג בחורף, אוכל גרוע המבוסס בעיקר על בשר. מוצרי חלב ובהגשת כל המשפחות למפקד שבטי שהיה מוטל עליו להגן על הקהילה מפני התקפות אויב. כדי להבין המהות של רוח הלחימה המונגולית, סרט זה מכיל כמה רצפי לחימה עקובים מדם, נדרים המבוססים על אחים לדם, בגידות רבות הקשורות לאינטרסים כספיים וכו ‘.
התמונה נשלטת על ידי התנועות המהירות של פרסות הסוסים, הברקים פוגעים בחרב ונפילות בהילוך איטי שצולמו כדי להעצים את דרמת הרגעים. רצפי הלחימה האפיים משולבים עם רגעים חזקים של אהבה, ומתגלים אווירה מימי הביניים הפרימיטיבית בה האהבה הופכת לסוג של קרב, והאישה מצייתת למי שמצליח לשלוט בה.
מונגול סרט מלא לצפייה ישירה ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version