סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

8 סרטים מומלצים שחייב לראות לפחות פעם אחת בחיים

אני אוהב מאוד לצפות בסרטים ויש סרטים מומלצים שצפיתי בהם כמה פעמים. ארגנתי רשימה של הסרטים הכי טובים ואני ממליץ לכולם לצפות בהם אם הם נמצאים כאן באתר ואם לא אפשר למצוא אותם באתרים אחרים של סרטים לצפייה ישירה. יש ברשימה שלי סרטים חדשים אבל גם ישנים יותר שיצרו בהיסטריה של הקולנוע העולמי.
חשוב לציין שההמלצות הם דעות אישיות שלי אבל גם מקרי קולנוע שונים נתנו לסרטים אלה ציונים גבוהים.
אם רוצים להשלים את הרשימה שלי בבקשה לכתוב למטה בתגובות.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

1. החיים יפים (1997) La vita è bella – Life is Beautiful

החיים יפים בבימויו של רוברטו בניני שגם משחק בתשפיק הראשי, הוא סרט קומדיה דרמטי שמתאר את כל הטרגדיה של השואה בעיניו של הנער אוורו ואביו. עם כיבוש איטליה על ידי גרמניה ורדיפת היהודים, אב ובן נכלאים במחנה ריכוז . סרט מקורי ורגיש במיוחד, לפעמים הופך למצבים קומיים, החיים יפים מציע גיחה להיסטוריה באחת התקופות האפלות ביותר של האנושות, והכל באופן אישי ביותר, המושך את התחושה האצילית והטהורה ביותר בעולם: אהבת ההורה לילד שלו.

2. שאטר איילנד (2010) Shutter Island

שאטר איילנד הוא מותחן פסיכולוגי מסקרן. בשנות החמישים, מרשל אמריקאי חוקר את היעלמותו של רוצח המאושפז בהוספיס באי בודד. שאטר איילנד הוא בין הסרטים הטובים ביותר של הבמאי המפורסם מרטין סקורסזה שמצליח לעורר רגשות ייחודיים בכל סצנה. סרט מתח, עיבוד קולנועי של הרומן בעל אותו השם שנכתב ע”י הסופר דניס להאן.

לצפייה בסרט “שאטר איילנד” לחץ כאן!

3. ממזרים חסרי כבוד (2009) Inglourious Basterds

ממזרים חסרי כבוד הוא סרט מלחמה, אחד הסרטים עם כמות הפרסים הגדולים ביותר בפסטיבלים קולנועיים נחשבים ברחבי העולם, יצירת המופת הקולנועית הזו בבימויו של קווינטן טרנטינו לוקח אותנו למלחמת העולם השנייה. סרט פעולה מושלם, זרוע רגעים בעוצמה מוחצת, “ממזרים אנגלורי” הוא בהחלט ראוי למקום כבוד בסרטים המובילים לחייב לראות.

4. הפסנתרן (2002) The Pianist

הפסנתרן הוא הסרט שביים רומן פולנסקי, אחד הבאים הגדולים ביותר בכל הזמנים. בתפקיד הראשי אדריאן ברודי. הסרט מספר את סיפורו הרגשי של מוזיקאי יהודי במהלך מלחמת העולם השנייה. סרט עם רגישות מוחצת, הפסנתרן נותר בתולדות הקולנוע בזכות יכולתו להגיע עמוק לקהלים ברחבי העולם.
לצפייה בסרט “הפסנתרן” לחץ כאן!

5. הציפורים (1962) The Birds

הציפורים נחשב ליצירת מופת של סרטי אימה בכל הזמנים. הסרט של אלפרד היצ’קוק הוא אחד מסרטיו הידועים ביותר, כאשר ההתקפות המטורפות וההתאבדותיות של ציפורים על בני אדם גורמת לפניקה בעיירה הקטנה. בנוסף משולש אהבה מביא לסרט את העניין הרומנטי.

6. ייפ מאן (2008) Ip Man

סרט פעולה עם דוני ין בתפקיד אייפ מן, הסופר הגדול הנודע של כנף צ’ון שחי בשלווה עם משפחתו בפושאן, גואנגדונג. עם זאת, הכל משתנה כאשר היפנים פולשים, איפ מן נאלץ להתקדם וללמד את כולם להגן על עצמם תוך שימוש בסודות הכנף צ’ון ולהיות האלוף שהעם זקוק לו נואשות.

7. בחזרה לעתיד (1985) Back to the Future

הסרט הראשון בסדרה של סרטי מדע בדיוני זכה באוסקר על התסריט המקורי הטוב ביותר, אך גם על הסאונד. ניתן לעקוב אחר סיפורו של נער המתגורר עם הוריו ושני אחיו. לילה אחד באוקטובר 1985 הוא נשלח בטעות לאחור בזמן ב- 1955 והסיפור של מכונית הזמן רק מתחיל.

8. חורים רעים (1995) Bad Boys

חורים רעים הוא סרט פעולה קומי בכיכובם של ויל סמית’ ומרטין לורנס. שני הבחורים הם שוטרים שחוקרים פשעים שונים ועושים זאת בשיטות מיוחדות ומצחיקות.ההצלחה של הסרט הביא את המפיקים לעשות עוד שני סרטים: בחורים רעים 2 בשנת 2003 ובחורים רעים לתמיד בשנת 2020.

Exit mobile version