סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ספיידרמן (2002) Spider-Man

הסיפור ספיידרמן הופיע במספר סרטים לצפייה ישירה וסדרות. הסרט ספיידרמן משנת 2002, שהושק לרגל 40 שנה להופעת הקומיקס הראשון של ספיידרמן, מתמקד בסיפורו של תלמיד תיכון חנון בשם פיטר פארקר שהפך להיות גיבור על. לאחר שננשך על ידי עכביש מהונדס גנטית, הוא רוכש על אנושי ובמיוחד הכוח ויהכולת של העכביש לטפס על כל משטח. הוא נשבע להשתמש בכישורים אלה כדי להילחם בפשע.
פיטר אורקר, יתום בגיל צעיר, חי בקווינס, ניו יורק, עם הדודה מיי והדוד בן. פיטר מנהל את חייו של סטודנט רגיל, עובד כצלם בעיתון בית הספר, משתוקק לעמיתה היפה, מרי ג’יין ווטסון, ונהנה בזמנו הפנוי עם חברו הטוב ביותר, הארי אוסבורן.
פיטר פרקר

במהלך טיול כיתתי כאשר מקבלים פיטר ועמיתיו הדגמה מדעית על עכבישים, ננשך פיטר על ידי עכביש מהונדס גנטית. זמן קצר לאחר מכן, הוא מגלה שהוא שולט בכוחו ובזריזותו של העכביש, כמו גם בחוש מפותח במיוחד הספציפי לארכניד זה. פיטר משתמש תחילה בכוחותיו כדי להרוויח כסף, אך לאחר שהיה עד לטרגדיה בסמוך לביתו, הוא נשבע להקדיש את חייו למאבק בפשע, תוך התחשבות בדברי דודו, בן: עם הכוח בא ואחריות עצומה.
בינתיים, איש העסקים המגלומני נורמן אוסבורן, אביו של הארי, עומד לעבור כמה שינויים. נוסחה ניסיונית יצאה משליטה והגדילה את האינטליגנציה והכוח שלו תוך שהוא לוקח את דעתו. כעת הוא הפך לגובלין הירוק, אויבו של ספיידרמן, שיבדוק את שבועתו של פיטר פרקר להילחם בפשע ולעזור לאנשים חפים מפשע. מי יצליח לנצח?

ספיידרמן לצפייה ישירה – הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version