סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

5 סודות על הסדרה מלחמת הכוכבים

מלחמת הכוכבים ריתקה מיליוני מעריצים ברחבי העולם מאז שיצא לאקרנים הסרט הראשון בשנת 1977 וגם בסרטי המשך. מלחמת הכוכבים הוא בין סרטי מדע בדיוני הכי טובים בזכות תסריטים דמיוניים, שחקנים מוכשרים ואפקטים מיוחדים. אך כמה סודות נותרו מוסתרים עד כה. למרות שיש המון מעריצים של מלחמת הכוכבים גם הם לא שמעו על הסודות השמורים שהיום יוצאות לאור.

1. מי אמר: “מלחמת הכוכבים הוא הסרט הגרוע ביותר שאי פעם נעשה”

מלחמת הכוכבים היא אחת הסדרות המצליחות בתולדות הקולנוע, עם הכנסות של מיליארדי דולרים. אולם לפני צאת הפרק הרביעי אפילו לוקאס לא האמין שהסרט יצליח וחבריו של במאי הסכימו איתו. נראה כי בריאן דה פלמה המפורסם כינה את פרק הרביעי “הסרט הגרוע ביותר שאי פעם נעשה”. היחיד שראה את הפוטנציאל של הסדרה היה חברו של לוקאס, שפילברג.

 

2. שפילברג אמור היה לביים את שיבת הג’די

למרבה הצער, לוקאס עזב את איגוד הבמאים האמריקני בעקבות סכסוך, אך שפילברג המשיך להיות חבר והיה צריך לבאים את הסר. למרות זאת, הסרט ביים בהצלחה הבמאי ריצ’רד מרקואנד.

3. יודה דובר אמת

לאחר שגילה את סוד אביו של לוק בפרק V, ג’ורג ‘לוקאס שוחח עם פסיכולוג ולמד שרוב הילדים מתחת לגיל 12 יחשבו שהגילוי הוא שקר אם הוא לא יאושר במאה אחוז על ידי דמות אחרת. כתוצאה מכך, לוקאס הציג את ההרכב של יודה, “אביך הוא”, מכיוון שהקהל סמך על הדמות.

 

4. המילה Ewok אינה מופיעה ב”שובו של הג’די”

למרות שיצורים מקסימים מכונים כיום בעולם Ewok, המילה כלל לא מופיעה בסרט (אם כי היא מופיעה בתיאור בתסריט). למרבה המזל, הציבור גילה את שמות הלוחמים החמודים כשצעצועים הופיעו איתם על מדפי החנויות.

5. במקום יודה היה בתכנון להשתמש בקוף

לפני שנוצרה בובת היודה לצילומים, התוכנית הייתה שאת התפקיד ימלא קוף לבוש בבגדי ג’די. למרבה המזל, חבר בצוות ההפקה שעבד בעבר בשנת 2001: אודיסיאה בחלל שכנע את המפיקים לשנות כיוון מכיוון שהוא ידע כמה קשה לעבוד עם קופים על הסט.

מאת: דורון אשכנזי

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version