סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

5 סרטים מומלצים שהפכו את סילבסטר סטאלון למלך סרטי פעולה

סילבסטר סטאלון הוא אחד השחקנים והמפיקים האהובים ביותר בהוליווד שהצליח בהמשך השנים להפוך את סרטי פעולה לאומנות אמיתית. סטאלון אחראי לכמה מסרטי אקשן רווחיות ובלתי נשכחות בתולדות הקולנוע העולמית. אולי בהתחלת הדרך הוא הצליח בזכות השרירים שלו אבל בהמשך סילבסטר סטאלון הוכיח שהוא שחקן קולנוע מוכשר ומאוחר יותר גם במאי ומפיק ותסריטאי.
מבין סרטי פעולה של סטאלון בחרתי 5 סרטים שהכי אהבתי אבל אין ספק שרוב הסרטים שלו טובים.

1. רוקי (1976) Rocky

כול מברי קולנוע מסכימים שהסרט רוקי הפך את סטאלון למפורסם ואהוב על מעריציו. לרוקי יש סיכוי בחייו כשהוא מסכים להילחם באלוף קריאל האלוף. כדי להתמודד בזירת האיגרוף, רוקי משתמש בשיטות אימון לא שגרתיות ולא מוותר ולא משנה אילו מכשולים יפריעו לו. כל הסדרה של רמבו הייתה מוצלחת כפי שהיה הסרט הראשון.

 

2. סוגרים חשבון (2013) Grudge Match

בסרט סוגרים חשבון, סילבסטר סטאלון ביחד עם עוד כוכב קלנוע, דה נירו, משחקים שני מתאגרפים קשישים שנפגשים שוב בזירת האיגרוף למשחק החשוב האחרון בקריירה שלהם. למרות הסכנה, שני הספורטאים רוצים להוכיח שהם עדיין יכולים להתמודד מול יריביהם.

 

 

3 .משחק הדמים (1982) Rambo – First Blood

משחק הדמים הוא בין סרטי אקשן הכי מבריקים וגם ההמשך של הסדרה שברו קופות הסרט הציג על המסך הגדול את אחת הדמויות המפורסמות ביותר של סטאלון, ג’ון רמבו הוותיק. לאחר ששרד את מלחמת וייטנאם עם טראומה פסיכולוגית קשה, נאלץ רמבו להשתמש בכישורי החייל שלו כדי להתמודד עם מערכת מושחתת במדינתו שלו.

 

4. בלתי נשכחים (2010) The Expendables

בסרט משחק הדמים המאגד את הכובים החמים ביותר של סרטי האקשן, מסטאלון וסטאת’ם, ועד ברוס וויליס ומיקי רורק, קבוצת שכירי חרב מאומנים נשכרת על ידי בחור מסתורי כדי להתנקש ברודן דרום אמריקאי. כשהם מגיעים ליעדם מגלים שכירי החרב שמשימתם אינה פשוטה כפי שהיו מעלים על דעתם. בנוסף, אישה המעורבת בגרילה המקומית בודקת את רצונו של מנהיג הכנופיה ומאלצת אותו לחשוב מחדש על תוכניתו. גם 2 הסרטים המשך בסדרה היו מוצלחים.

 

 

5. השופט (1995) Judge Dredd

הסרט הופק על סמך הקומיקס בעל אותו השם ומציג מציג עתיד בו ניצולי האפוקליפסה מתגוררים במטרופולין מגה-סיטי 1, בשליטת שופטים, שוטרי עילית שיכולים להוציא להורג פושעים, סטאלון מגלם את ג’וזף דרדד, אחד מיטב השופטים בעיר, שהואשמו שלא בצדק בהריגת אחיו למחצה, ריקו.

מאת: דורון אשכנזי

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

רוצה לראות סרטי פעולה חינם? לחץ כאן!

Exit mobile version