סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שחקני קולנוע שפרשו למרות שהיו בשיא הקריירה

יש שחקני קולנוע שהקריירה שלהם מתחילה מוקדם, בגיל צעיר מאוד ויש כאלה שממשיכים להופיע בסרטים גם בגיל מתקדם, בדרך כלל גם כבמאים ומפיקים. עם זאת, יש גם שחקני קולנוע שמחליטים לפרוש הרבה יותר מוקדם ממה שרבים חושבים, לפעמים אפילו בשיא של הקריירה הקולנועית שלהם. יש שחקנים שבכלל לא טורחים להסביר מדוע מוותרים על במת המשחק או פשוט מסבירים שמדובר על החלטה אישית. חלקן היו להם סרטים מומלצים או קיבלו פרסי האוסקר ולמרות זה הם פרשו.
הינה כמה דוגמאות של שחקנים מפורסמים שפרשו למרות שהיו בשיא תפארתם ועבור חלק קולנוע היה מפעל חיים.

 

דניאל דיי לואיס – Daniel Day-Lewis

כאשר דניאל דיי לואיס ויתר על קריירה הקולנועית שלו הפתיע את כולם, במיוחד מכיוון שהוא נהנה מהערכה עצומה והוא היה רק בן 60 כאשר קיבל את ההחלטה הזאת. דניאל דיי לואיס לא רצה לנמק את הפרישה ואמר שזאת החלטה אישית. השחקן קיבל במשך השנים 3 פרסי אוסקר והצטיין במספר סרטים כגון “בשם האב”, “כנופיות ניו יורק”, “זה ייגמר בדם” ועוד סרטים רבים נוספים.

 

קמרון דיאז – Cameron Diaz

קמרון דיאז לא הופיעה באף סרט מאז 2014. היא מבלה זמן רב עם גווינת פאלטרו, אחת מחברותיה הטובות ביותר. מאז שהתחתנה עם בנג’י מאדן, סולן להקת שרלוט גוד, פרסמה קמרון 2 ספרים: “ספר הגוף”, ספר לימוד לבריאות וכושר וספר “אריכות הימים”.  השחקנית כיבדה בכמה סרטים מומלצים כגון “בנעליה”, “מה שקורה בווגאס”, “האישה האחרת” או “להיות ג’ון מלקוביץ'”.

 

 

שון קונרי – Sean Connery

שון קונרי נבחר לאיש הכי סקסי במאה ה- 20. כוכב ג’יימס בונד, סר שון קונרי ויתר על המשחק בשנת 2003. האישור הרשמי הגיע רק בשנת 2006. לדברי חברו הטוב מייקל קיין, שון פרש כיוון שהוא לא היה מרוצה מכך שהציעו לו תפקידים לא חשובים. שון נהנה מפנסיה, שיחק גולף והשתתף גם בטורנירי טניס בכירים. שון קונרי נפתר בשנת 2020 בגיל 90.

 

שירלי טמפל – Shirley Temple

שירלי טמפל הייתה אחת הילדות המפורסמות ביותר בעולם, קיבלה אוסקר כבוד למרות שהייתה בת 7 בלבד. למרות שהייתה סלב בגיל כך צעיר, שירלי פרשה בגיל 22. היא חזרה לאור הזרקורים בסוף שנות השישים כפוליטיקאית ודיפלומטית. היא הפכה לשגרירת ארה”ב בצ’כוסלובקיה בשנת 1989. היא המשיכה לעבוד בשירות הציבורי, כולל עבור האומות המאוחדות, עד למותו בשנת 2014, בגיל 85.

 

ג’ק גליסון – Jack Gleeson

אם ראיתם את משחקי הכס, ג’ק גליסון שיחק את המלך ג’ופרי במשך 3 עונות. ההפקה “הרגה” את דמותו בעונה השלישית. ג’ק גם ויתר על המשחק. לדבריו, כיכב בסרטים מגיל שמונה וכבר לא נהנה ממה שהוא עושה. הוא מודה שכבר לא הספיק לראות את חבריו כי הוא תמיד היה עסוק בצילומים. ג’ק גליסון למד פילוסופיה ותיאולוגיה בטריניטי קולג ‘בדבלין. מדי פעם הוא עושה מופעי בובות לילדים.

 

ג’ין הקמן – Gene Hackman

לאחר 50 שנות משחק, בהן הוענק לו 2 פרסי אוסקר על “הקשר הצרפתי” (1971) ו”הבלתי נסלח” (1992), ג’ין הקמן גילה בתוכניתו של לארי קינג כי החליט לפרוש מהמשחק. זה קרה בשנת 2004. כעבור כמה שנים הוא הצהיר כי העבודה בסרטים לא חסרה לו ולא יחזור לסט. מאז שפרש הוא כתב שלושה רומנים.

מאת: דורון אשכנזי

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version