סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

14 להבים (2010) 14 Blades

14 להבים  הוא סרט פעולה קונג פו שמתרחש במהלך שושלת מינג ובמרכזו סיפורו של סוכן חשאי בראשות הקיסר, שנבגד ואז נצוד על ידי חבריו כדי להיהרג. בתחילת שושלת מינג, על מנת לחזק את השושלת, הקים הקיסר רשת ביטחון. יתומים שוכשרו במשטר קפדני מאוד. על פי החוק, השומרים הסודיים הללו היו פתורים מהליכים משפטיים רגילים.

מחוץ לבתי המשפט היה להם קוד חוקים משלהם. המפקד והלוחם הטוב ביותר שלהם והציע ארגז של 14 להבי פלדה שונים. שמונה מהלהבים הללו סומנו: גן עדן, כדור הארץ, דרגה, חוק, חוכמה, אמון, רצון טוב, אומץ … אלה שימשו לחקירות. ששת האחרים שימשו להוצאות להורג. הראשון שהרג את מי שלא מציית לחצר ולקיסר. השנייה שהורגת את אלה שמתערבים בממשל הקיסרי. השלישי מיועד למי שלא מציית לחוק. הרביעי הורג בוגדים. חמישי להרוג את השומרים שהורגים את אחיהם ג’יניוויי.
אחרון הלהבים, חרב זהב: למלא את משימתכם או, במקרה של כישלון, לקחת את חייכם. יתומים אלה … בהנהגתו הנבונה של הקיסר, מגנים על השושלת ועל המדינה. אבל תחת הנהגה גרועה, הם יכולים להפוך לטרור עבור אנשים. לעיתים קרובות מעורבים בעניינים פוליטיים וצבאיים ברמה גבוהה, וכאשר משימותיהם נכשלות, הם לעתים קרובות מאבדים את חייהם.

הסרט מוכר גם בשם: Jin yi wei
14 להבים לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית עם כתוביות באנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version