סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הטינה 4 (2020) The Grudge 4

הסרט הרביע בסדרת סרטי האימה “הטינה” מציע מותחן מפחיד וסודות אפלים מאחורי שבועת נקמה. הקללה העל טבעית הנוראה נשפכת על קבוצת קורבנות שלכאורה לא קשורה, קופצת מבית בוער ומתפשטת לכל עבר. אוברי דייוויס נודעת מאמה, גברת דייוויס, החולה במיטה, כי אחותה, קארן נמצאת בבית חולים ביפן. קרן נחקרת גם בגין מותו החשוד של חברתה, שמתה בשריפה שנגרמה על ידיה בבית בטוקיו. מכיוון שגברת דייויס חולה מכדי לשאת את המסע, היא מבקשת מאוברי לנסוע לטוקיו להביא את אחותה הביתה.

זמן קצר לאחר שהגיעה לטוקיו, הכתב והצלם אייסון יוצר קשר עם אוברי כדי להזהיר אותה מפני אחותה, קארן, שנמצאת בהשפעת ישות לא ידועה ומסוכנת. אליסון היא סטודנטית בבית ספר בינלאומי בטוקיו. בניסיון להיכנס לחסדיהם של שתי מנהיגי הכנופיה, ונסה ומיוקי, היא תוכל לעשות כל מה שהתבקשו לעשות – גם אם המשמעות היא כניסה לבית שרוף. , שהיה האתר של כמה פשעים בלתי מוסברים והיעלמויות מוזרות.
המופנם הצעיר, ג’ייק, אינו מרוצה מכך שאביו האלמן, ביל , התארס לטריש. כשהוא מתאבל על מות אמו, ג’ייק לא מבין כיצד אחותו, לייסי, יכולה להסתדר כל כך טוב עם אמם החורגת לעתיד. יחד עם זאת, הוא לא מבין מדוע חלק משכניו הופכים כל כך מוזרים ונסתרים. נראה שרוב שכניו הבלוקים מתנהגים בצורה מוזרה יותר ויותר. הם היו מזוהמים, בזה אחר זה, בקללה בשם “הטינה”, המגיעה מחורבות הבית השרוף בטוקיו, ותוקפת את כל מי שנקרה בדרכם.
הטינה 4 סרט מלא לצפייה ישירה ללא תרגום לעברית – יש כתוביות אנגלית

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

הטינה 1 – לחץ כאן

הטינה 2 – לחץ כאן

הטינה 3 – לחץ כאן

הטינה 4 – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4]

Exit mobile version