סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

בתי קולנוע סגורים – אם אתה מתגעגע לצפות בסרטים יש פתרון

שנת 2020 וכנאה גם 2021 (מקווים שלא יותר מזה) יכנסו להיסטוריה אוהבי הקולנוע, אך גם להיסטוריה האנושית. בתי הקולנוע סגורים ברוב הארצות בעולם. נעשים מאמצים למזער את השפעות המגיפה, אך יחד עם זאת, עם הזמן שעובר כולנו מבינים עד כמה מתגעגעים לדברים שלקחנו לפני המגפה כמובנים מעליו ועכשיו הם אינם יותר ומקבלים אותם עם הגבלות שונות ומשונות.

בתי קולנוע עדיין סגורים – מתי פותחים?

עבור רבים מאיתנו מאז שהקורנה השתלטה על החיים שלנו, הייתה תקופה בה הבנו יותר מתמיד כמה חשוב זה קודם כל לשמור על הבריאות שלנו, ללא בהלה ועם כמה שפחות לחץ. זו הייתה תקופה בה מה זה אומר לשמח מישהו כדי ליהנות מהרגע הטוב.

זו הייתה תקופה בה הבנו עד כמה האישיות שלנו קיבלה “מכות” שונות, בחופש שלנו, בעבודה, בבילויים, בחינוך, בחיינו כולו. בתקופה זאת לא היו לנו דברים שפעם נחשבו למשהו שמגיע לנו כפרס לאחר עבודה קשה: ללכת לקולנוע, לתיאטרון או קונצרט, במסעדה ועוד.
יש רבים מאיתנו שמעולם לא היו בקולנוע כבר שנה כי … לא היה זמן בימים הספורים שהם היו פתוחים. רבים מאיתנו נהגו לבלות יום שלם בקולנוע בסוף השבוע, ולעבור מסרט אחד למשנהו, כמו בהפסקה בעיר באמצע סיפורים מצחיקים, פנטסטיים או משטרתיים.

אם בתי קולנוע סגורים יש קולנוע ביתי וסרטים לצפייה ישירה

אז אם אי אפשר ללכת לבית קולנוע, הקולנוע תגיע לבית שלנו כי כל אחד היום יכול לארגן בביתו תנאים שהם כמעט ברמה של אולם קולנוע. אם קצת השקעה ומאמץ ניתן ליהנות מתנאים יוצאי דופן של תמונה וצליל ודרך האינטרנט למצוא סרטים לצפייה ישירה מהטובים ביותר שאפילו לא הגיעו עדיין לישראל.אין ספק שנטפליקס הרוויחו המון מהפנדמיה ויותר ויותר אנשים עשו מנוי חדש אבל גם היס או הוט שלנו מספיק טובים.
אנחנו לא יכולים להאשים אף אחד במצב הנוכחי, אבל זו צנזורה מתסכלת לכל מי שנהנה לראות סרטים חדשים, סרטי פעולה, סרטי הרפתקאות או כל סוג אחר של סרטים.
אין ספק שאולם קולנוע גדול שבו יש אנרגיית התגובות סביבך מעניקה לך שמחה נוספת. אבל בתקופות שאנו נמצאים, מה שיכול להביא אותנו לקו המים הרגשי הוא הקולנוע הביתי וצפייה עם המשפחה בסרטים לצפייה ישירה ואם אפשר גם בחינם.

אפשר גם להרגיש טוב יותר אם צופים בסדרות, רק לא להתמכר כי סדרות לצפייה ישירה, לפעמים “מדביקות” את הצופה ליותר מידי שעות מול המסך…
כמובן שישנן בעיות חשובות יותר במדינה, אפילו לכל אחד מאיתנו יש בעיות גדולות יותר מאשר ללכת לקולנוע, אבל כשקשה אנו נצמדים למסך הביתי שיעשה לנו טוב כדי להניע אותנו להמשיך הלאה.

מה למדנו בתקופת קורנה על ההרגל שלנו לראות סרטים

תקופה זו לימדה אותנו יותר מתמיד על מוטיבציה מדברים קטנים ופשוטים. אולי לא היינו לקולנוע, לא ראינו את החברים שלנו, אבל הקפדנו לדבר איתם לעתים קרובות בטלפון, לומר להם מילה טובה, לשמח אחד את השני. וגילינו את השמחה של צפייה בסרטים בבית, בכורסה נוחה, ביחד עם המשפחה, בלי לנסוע, לחפש חנייה וגם לשלם חון תועפות על כרטיסים, פופקורן ושתייה.

כאשר המגפה תסתיים והכל יחזור לקדמותו, נחזור גם לקולנוע, נצלול לא רק במושבים הגדולים, אלא גם בסיפורי קורנה שחווינו בבית. ואנחנו נהיה ביחד, בעיות הנגיף ישכחו ונהנה מהחיים הרגילים.
לכל אלה שממש מתגעגעים ללכת לקולנוע, כל כך משתוקקים שאין להם סבלנות, תתארגנו בינתיים לראות סרטים לצפייה ישירה בקולנוע הביתי שלכם או של החברים, עד שנצא מזה…וזה בקרוב…כי ללא ציפייה ומחשבה חיובית יהיה לכם עוד יתר קשה.

פורסם ע”י יורם משיח

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version