סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

5 דברים על גל גדות שמוכיחות שהיא אישה פנטסטית גם בחיים האמיתיים

גל גדות, גיבורת וונדר וומן, מוכיחה שהיא לא רק גיבורת על המסכים בקולנוע, אלא גם בחיים האמיתיים בחיים הפרטים שלה. אין ספק שגל גדות היא כוכב הוליוודי מסוג אחר שהעולם מכיר ולא רק אישה יפה ושחקנית קולנוע טובה. קודם כל היא פשוט אנושית, אינטליגנטית, חייכנית, נחמדה עם כולם, לא נגררה אף פעם לסיפורים לא רצויים, יש לה חיים משפחתיים למופת ועוד תכונות שהם בדרך כלל לא ניתן למצוא אצל כל סלבריטאים בקולנוע העולמי.

גל גדות תגלם את וונדר וומן בפעם הרביעית בסרט וונדר וומן 1984 שיצא לאקרנים בדצמבר 2020, לאחר הופעות בבאטמן מול סופרמן: שחר הצדק (2016), וונדר וומן (2017) וליגת הצדק (2017).
ההמשך של הסרט המצליח וונדר וומן, שהכניס 822 מיליון דולר, מביא לגיבורתנו הרפתקאות חדשות ועימות עם שני אויבים חדשים. פטי ג’נקינס חוזרת לכיסא הבמאי, כריס אורן חוזר בתפקיד סטיב טרבור ואליו מצטרפים קריסטן וויג בתפקיד הצ’יטה, פדרו פסקל בתפקיד מקס לורד, רובין רייט בתפקיד אנטיופ וקוני נילסן בתפקיד היפוליטה.

עד שנוכל ליהנות מוונדר וומן 1984 בבתי הקולנוע, הנה 5 דברים על גל גדות שמוכיחות שהיא אישה יוצאת דופן גם בחיים האמיתיים.

1. גל היא פנטסטית שתומכת בעמיתיה לתעשיית הקולנוע

גל גדות תומכת בתנועת #MeToo, כפי שעולה מהודעה בטוויטר בה היא עודדה את הנשים בתעשיית הקולנוע להיות אמיצות ולתמוך זו בזו. למרות שבשנים אחרונות “מי טו” הפך להיות טרנד בעולם הקולנוע, גל גדות מביאה התגייסות מיוחדת שרק שמרעננת את הנושא שמדבר עליו כל כך הרבה.

2. גל גדות היא סלבריטאית שתמיד מתגייסת למען מטרות טובות

גל היא דוגמנית מצליחה והתפקיד ב”וונדר וומן “הפך אותה לכוכבת כאשר חברות רבות מעוניינות לשתף אותה בפרסומות שלהם. עם זאת, גל ניסתה להשתמש בתהילתה כדי לתמוך ולהעצים נשים צעירות והשתתפה רק בקמפיינים שתואמים את אמונותיה. לדוגמה היא בחרה לעבוד עם ריבוק בזכות “פילוסופיית המותג שבאמצעותה הכושר הופך לכלי טרנספורמטיבי ועוצמתי”. קמפיין “להיות יותר אנושי” נועד להביא לאור נשים שמצליחות לא רק לשנות את עצמן, אלא גם להפוך את העולם סביבן.

3. הוא מעריץ אותם ונמצא עם אוהדים צעירים

גל גדות הוכיחה שוב ושוב שהיא אישה פנטסטית בחיים האמיתיים מכיוון שתמיד מצאה זמן לדבר עם האנשים, ועבור צעירים רבים היא ממש דוגמה. במהלך הצילומים היא שוחחה שעות רבות עם קבוצת ילדים חולים שביקרו במקום הצילומים ואף פנה למספר בתי חולים לילדים לבקר את מעריציו.

4. גל הייתה בהריון במהלך הצילומים של וונדר וומן

מעטים ידעו אז שגל גדות בהריון בזמן שצילמו כמה סצנות בוונדר וומן. עם זאת, זה לא מנע ממנה להתאמן 6 שעות ביום, ללבוש 7 קילוגרמים של שרירים, ללמוד קונגו פו, קפוארה, ג’יו-ג’יטסו ברזילאי. גם דבר זה מוכיח אילו כוחות על יש לה …

5. התמודד עם קוד הלבוש ונעל נעליים עם עקבים על השטיח האדום בבכורה של וונדר וומן

גדות משכה את תשומת לבה כשהגיעה לפרמיירה של לוס אנג’לס בסרט וונדר וומן 2017 כשהיא לבושה בשמלה של ג’יבנשי, אך עם נעליים ללא עקבים. המראה שלה לא היה שגרתי ושבר את המסורת הקלאסית של קוד הלבוש באירועים כאלה. כשנשאלה על ידי המגזין Variety מדוע בחרה במראה כזה, השיבה השחקנית “זה הרבה יותר נוח, זה הכל”.

נכתב ע”י: עומר בנימין

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version