סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים 2019

כאשר עושים סיכומים על סרטים 2019, כמובן צריך להציג סרטים מומלצים 2019 שמשקפים את מה שחווינו גם אנחנו וגם להתייחס למקברי קולנוע ולפרסי קולנוע שהוענקו עבור סרטים מומלצים 2019. אתרי סרטים בעולם עושים בדרך כלל סקרים מיוחדים כדי לארגן רשימת סרטים 2019 הכי טובים שכל חובבי קולנוע חייבים לראות אם עדיין לא צפו בהם.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 6 Average: 4.3]

האירי – The Irishman

הסרט “האירי” של מרטין סקורסזה מפגיש 3 כוכבי קולנוע מהגדולים של הוליווד: רוברט דה נירו, אל פאצ’ינו וג’ו פשי. זו סאגה אפית על פשע מאורגן באמריקה לאחר מלחמת העולם השנייה, שנשקפה בעיניו של פרנק שירן הוותיק במלחמה, נוכל ומתנקש בתשלום שעבד עבור כמה מהדמויות המפורסמות ביותר במאה העשרים. סיפור המתפרש על פני כמה עשורים, הסרט עוקב אחר אחת התעלומות הגדולות שלא נפתרו בהיסטוריה האמריקאית, היעלמותו של מנהיג האיגוד האגדי ג’ימי הופה.
האירי היה מועמד לפרס אוסקר 2019 לסרט הטוב ביותר.

פרזיטים – Parasite

פרזיטים זו קומדיה דרום קוריאני סוערת על משפחה. הגיבורים העיקריים מתכוונים להפוך לעובדים במשפחה עשירה בהרבה, ומתחזים לאנשים מוסמכים ביותר. קים קי-טאק, אשתו צ’ונג-סוק, הבן קי-וו והבת קי-ג’ונג גרים בדירת מרתף קטנה, בעלי שכר נמוך ושואפים לשרוד. הכל עד יום אחד … הבמאי בונג ג’ון הו כתב את התסריט לסרט ביחד עם האן ג’ין-וון.
פרזיטים קיבל את פרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, פרס דקל הזהב והיה מועמד בקטגוריות שונות גם באוסקר וגם בגלובוס הזהב.

היו זמנים בהוליווד – Once Upon a Time… in Hollywood

עוד סרט שמצליח בגדול של קוונטין טרנטינו שכתב וביים. בין השחקני המפורסמים שהשתתפו בסרט חשוב לציין את לאונרדו דיקפריו, בראד פיט ומרגוט רובי. עם אורך יוצא דופן של שעתיים ו -45 דקות, היו זמנים בהוליווד מציג את לוס אנג’לס משנת 1969 דרך סיפור חייו של כוכב טלוויזיה והכפיל שלו. השניים מנסים להסתגל לתעשיית הקולנוע המתפתחת ולהראות סיפורים רבים באגדה מודרנית המוקדשת לרגעים האחרונים של תקופת הזהב של הוליווד.
הסרט גרף עשרות פרסים כמו: פרס אוסקר לעיצוב ההפקה הטוב ביותר, פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר, פרס גלובוס הזהב לתסריט הטוב ביותר עבור סרט קולנוע ועוד.
לצפייה בסרט המלא לחץ כאן!

אנחנו – Us

“אנחנו” סרט אימה אמריקא , אותו כתב וביים ירדן פיל, בכיכובם של לופיטה ניונג’ו, ווינסטון דיוק, שהאדי רייט ג’וזף. הסרט מראה את אדלייד ווילסון (ניונג’ו) ומשפחתה מותקפים על ידי קבוצת אנשים, שהם הכפילים שלהם. בשנת 1986, אדלייד הצעירה נסעה לחופשה עם הוריה לסנטה קרוז. על החוף הוא הולך לאיבוד ונכנס לבית, שם הוא רואה את הכפיל שלו באולם עם מראות. לאחר שנים רבות אדלייד הולכת עם משפחתה – בעלה גייב וילסון וילדיהם, זורה וג’ייסון – לביתם שבאגם סנטה קרוז. על החוף, ג’ייסון רואה אדם עם זרועות מושטות, דם נוטף מיד אחת.
הסרט קיבל את פרס מבקרי הקולנוע של ניו יורק לשחקנית הטובה ביותר

הג’וקר – Joker

בסרט הג’וקר, חואקין פיניקס הצליח בצורה מדהימה להגדיר מחדש את הדמות הזו שהשחקן הית לדג’ר גילם בצורה מופתית. השקפתו של הבמאי טוד פיליפס על דיכאון ואלימות היא מזעזעת, קשה, אך מבוססת במידה רבה על המציאות הקשה של ימינו.
בין אם אתה אוהב את הסרט ובין אם לא, המשחק של פיניקס מרגש אותך, וההתמסרות בה שיחק את התפקיד הזה היא מרשימה. זו תהיה הפתעה ענקית ולא נעימה שלא להיות מועמד לאוסקר.
הג’וקר קיבל עשרות פרסים בין היתר: פרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר, פרס אוסקר לפסקול המקורי הטוב ביותר, פרס האקדמיה הבריטית לקולנוע לשחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי.

לצפייה בסרט המלא לחץ כאן!

1917

“1917” היא דרמה של מלחמת העולם הראשונה שעוקבת אחר סיפורם של שני חיילים בריטים אשר יוצאים למרוץ נגד השעון מאחורי קווי האויב כדי להעביר מסר חשוב לחבריהם. התסריט ואחריו הבמאי סם מנדס היה בהשראת הסיפורים שסיפר סבו. האופן שבו מנדס עבד גורם לך להרגיש שאתה חלק מהסרט, ולכן טוב לראות את 1917 כדי להבין מה הרגישו החיילים של אותה תקופה.

לצפייה בסרט המלא לחץ כאן!

רוקטמן – Rocketman

רוקטמן קיבל השראה מחייו והמוסיקה של אלטון ג’ון אבל זה לא ביוגרפיה אלא זו פנטזיה מוזיקלית מנוסה ונכונה. הסרט מתחיל ברגע של רגש ושטף מכריעים בחייו של הזמר, ואז מסלולים אחוריים כדי להראות לנו איך הוא הגיע לשם. שירים נובעים מרגעים משמעותיים בחייו של ג’ון, או לפחות כך אנו נסחפים להאמין. וכמובן, יש המון מונטאז’ים: התיאור המחייב של הלהיטים של אלטון ג’ון עולה במעלה התרשימים וצובר תקליטי זהב, הקונצרטים, הכותרות והמעריצים, קניות כדי לבזבז את עושרו המטורף, התנסות בכובעים מעוטרים שונים, משקפיים וגופיות מוזרות וכל המיני דברים נוספים שמשתלבים עם הרוקנרול. 
לסרט הוענק פרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר – סרט קומדיה או מוזיקלי.

חורשות את הלילה – Booksmart

חורשות את הליל היא קומדיה מפתיעה, שמגיעה מבמאית מפתיעה עוד יותר, אגב בכורה, אוליביה ווילד. היא לוקחת סיפור קלאסי שמתבגר, ומעבירה אותו דרך פילטר המציאות העכשווית, והופכת את הדמויות לקלישאות חברתיות עכשוויות. שתי חברות קרובות, תלמידות טובות, מבינות שהן התמקדו במשך 4 שנים רק בלימוד, תוך התעלמות מוחלטת מההיבט החברתי של התיכון שהיה יכול לתת להן הרבה כיף וזיכרונות. ולכ, בלילה האחרון לפני טקס הסיום, הם מחליטות ליהנות על כל השנים שהוחמצו. המירוץ לילה למציאת המסיבה הכי מגניבה מתחיל…

הנוקמים: סוף המשחק – Avengers: Endgame

ככל הנראה הסרט המצופה ביותר של השנה, הנוקמים: סוף המשחק היה קרוב לשבור את שיא של הכנסות. הסרט התגלה כמאמץ מונומנטלי מצד האחים רוסו, שגיבשו את כל הסיפורים שסיפרו במשך 11 שנים של סרטי מארוול, והעניקו להם מסקנה מספקת, אך גם שיר ברבורים לחברי הצוות המקוריים . האנושות מתאוששת מהתקיפה הבלתי אבחנתית של תאנוס ונראה שהיא לא מתאוששת אפילו חמש שנים אחרי ה”סנאפ “הטרגי. רבים ניסו להמשיך בחייהם, אך חזרתו המפתיעה של מי שנחשב לנעדר גורמת לאור התקווה להאיר שוב לאנושות. הנוקמים: סוף המשחק גורם ללאנשים להתרגש, לצעוק משמחה אבל גם לבכות מצחוק.

ג’ון וויק 3 – John Wick: Chapter 3: Parabellum

נראה ששנת 2019 היא השנה של קיאנו ריבס. ג’ון וויק 3 מצליח לרתק את ליבם של אנשים ואת תחומי העניין שלהם, כאילו מופיעים בכל מקום ובכל הסביבות. אך הרגע החשוב ביותר הגיע ככל הנראה עם השקת פרק שלישי לסדרה המצליחה הזו, ג’ון וויק. ההימור גבוה מתמיד בסרט זה, כמו גם סצינות האקשן, הטובות ביותר שנראו בסרט השנה. ג’ון מוצא את עצמו נרדף על ידי כל המתנקשים בעולם בעקבות נידויו מהארגון, אך הוא יעשה כל שביכולתו למות מוקדם מדי, כולל קורבנות אישיים גדולים.

מה אומרים המבקרים על סרטים 2019

מבקרי קולנוע אומרים על הוליווד שכבר מזמן לא יוצרת אמנות הקולנועית, אלא מדובר על התעשייה שרוצה להרוויח כסף כמה שיותר אפשרי. מדי שנה, פרסי האוסקר, שהם הכי נחשבים, הופכים להיות התענוג של כולם, צופים, מפיקים, שחקנים ויוצרים. לרוב זה קורה, כי לא משנה כמה המועמדות מאכזבות, המכונה עובדת במלוא השגרה. זה מקדם ומסיר סרטים טובים או פחות.
לגבי סרטים מומלצים 2019 אפשר לומר שהייתה שנה טובה לקולנוע. רק שהפילוסופיה של האקדמיה האמריקאית היא פרגמטית יותר מאשר אסתטית או עמוקה.
בשנה שבה עתיד הקולנוע נראה מבטיח מתמיד, סרטים 2019 הביאו יצירות קולנועיים שלא אכזבה אותנו מהפקות יקרות, עם תקציבי עתק, ועד סרטים צנועים יותר אבל אין ספק שההדים שעוררו “ג’וקר” והזוג המתוקשר דה נירו – פאצ’ינו ביצירת המופת החדשה של סקורסזה, “האירי”, לא ייעלם גם בשנים הבאות.
בעמוד זה ניתן לקרוא על את שוברי הקופות, סרטים מומלצים 2019 שאני אני אהבתי במיוחד וברוב המצבים גם קיבלו ביקורות טובה של המברקים וגם של הצופים כאשר חלק מהם הם גם סרטים לצפייה ישירה 2019 באתר שלנו. במקרה שיש להם הערות או הצעות על סרטים 2019 נוספים ניתן להגיב בתגובות.

Exit mobile version