סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

השומרים (2012) Watchmen

אם אוהבים את הגיבורים החיובים שמצילים את העולם כמו סופרמן או באטמן חייבם לראות גם את הסרט “השומרים”. סרט מדע בדיוני מיוחד עם הרבה אפקטים ועם תהפוכות שמחזיקים אותך מתוח עד לסוף הסרט. הסרט התרחש ביקום מקביל בו השנה היא 1985 ובארצות הברית מסתובבים גיבור על בחליפות צמודות כחלק מהמכלול הרגיל של החיים. המלחמה הקרה בין ארה”ב לרוסיה בשיאה ושעון “יום הדין” תמיד מראה את השעה חמישה לחצות.
סוגים שונים של סופרמנים שהם גיבורי על מצילים אט העולם בכל רגע ומשנים את היסטוריה. אחרד הגיבורים בשם רורשאך והוא שומר חוק עקשן ש מסרב לפרוש לאחר שחבריו עשו זאת. הוא מתחיל לחקור את מותו של אחד מחבריו ונכנס לתוך קונספירציה ענקית אשר לוקחת חלק בכל העולם ובעלת השלכות לגבי המשך קיומו של המין האנושי.


“השומרים” הוא ניסיון כן לממש את החזון של מור וגיבונס בכלים קולנועים, לשמור על כמה שיותר מרכיבים עלילתיים וחזותיים ועל רוח המקור, לפחות כפי שזאק סניידר, במאי הסרט, תופס אותם. הסרט חותר להיות בחינה ביקורתית של ז’אנר גיבורי העל כפי שהיה המקור, אך בה בעת הוא שבוי בצרכים ובמגבלות של הפקת ענק הוליוודית. התוצאה מבריקה לרגעים ספורים, מעניינת וסוחפת באחרים אך גם מבולבלת ובעייתית. רחוקה מכישלון מהדהד אבל אינה משתווה למקור.
כשאחד מעמיתיו לשעבר נרצח, יוצא “הנוקם במסכה” למסע ארוך בו הוא מגלה מזימה להרוג ולהשפיל את כל גיבורי העל בעבר ובהווה. בעזרתם של חבורת גיבורי-על פנסיונרים – ובינם רק לאחד כוחות על ממשיים, ינסה “הנוקם במסכה” לשקם את שמם של השומרים כמגניי האנושות. תפקידם של השומרים הוא להשגיח על בני האדם אולם מי משגיח על השומרים? את זה יצטרכו “הנוקם במסכה וחבריו לגלות.

השומרים לצפייה לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 4]

Exit mobile version